חבר הכנסת אביגדור ליברמן (ישראל ביתנו) התראיין הערב (שבת) בפגוש את העיתונות והתייחס לבחירות הקרובות, ולתמונות הקשות שנראו השבוע בוושינגטון, לאחר שרבים מתומכי טראמפ פרצו לגבעת הקפיטול. בין דבריו האשים ליברמן את ראש הממשלה בנימין נתניהו כי הוא מנצל את הסגר לצרכיו האישיים, תקף את בני גנץ ("מוכיח שאצלו הכיסא לפני הכל) וקבע: "צריך לבטל את המושג תורתו אמונתו".

ליברמן תקף את התנהלות הממשלה בהתמודדות עם המגפה ואמר: "מי מנהל פה את המדינה? רבנים או הממשלה? אין זכר לסגר במגזר החרדי והערבי ואין אכיפה, ברור שזה סגר פוליטי". בהמשך התייחס גם לדחיית משפטו של נתניהו בשל הסגר ואמר: "מי שעושה קמפיין על חשבון הציבור, זה אך ורק ראש הממשלה. הסגר מנוצל לצרכיו האישיים ולהישרדותו הפוליטית".

נתניהו פונה לכנסת: "לאשר באופן מיידי את הסגר במליאה"

בהמשך תקף שר הביטחון לשעבר את שר הביטחון הנוכחי ויו"ר "כחול לבן" ואמר: "גנץ מוכיח פעם נוספת שאצלו הכיסא לפני הכל. היום גנץ מתפקד כמשרת של ראש הממשלה במשרד המשפטים, בדיוק כמו אוחנה. כל מה שמעניין את גנץ זה הכיסא, ואם הוא חס וחלילה עובר את אחוז החסימה הוא יזחל לממשלת נתניהו".

בנוסף, התייחס ליברמן למפלגתו והיערכותה לקראת הבחירות לכנסת ה-24 ואמר: "אנחנו לא מפלגת 'רק לא ביבי', אבל אם גפני יעמוד בראשות ועדת הכספים, ליצמן בראשות משרד השיכון ודרעי בראשות משרד הפנים - לא עשינו בזה כלום. צריך לבטל את המושג 'תורתו אמונתו', ש-140,000 אברכים ילכו לעבוד".

יו"ר מפלגת ישראל ביתנו התייחס לאפשרות שנתניהו יפסיד בבחירות והשווה את הדברים למה שנראה השבוע בוושינגטון: "כל מה שראינו בגבעת הקפיטול זה כלום לעומת מה שנתניהו מתכנן".