בני זוג מצפון הארץ ניהלו מערכת יחסים מופלאה, הביאו לעולם שלושה ילדים והקימו עסק משותף שהפך לאימפריה, עד שיום אחד התרחשה התפנית. לפני כשלושה חודשים, האישה עשתה את הכביסה בבית ורוקנה, באופן שגרתי, את הכיסים של מכנסיי בעלה, שלפתע היא מצאה שני כדורי ויאגרה, להגברת האון המיני. 

האישה ההמומה הטיחה בפני בעלה את הכדורים, והוא בתגובה הסיר אחריות ואמר: "מדובר בכדורים נגד כאבים ולא בוויאגרה". אך האישה, שמכירה את תחום התרופות מקרוב, ידעה כי מדובר בשקר, ובשלב הראשון, היא ביקשה מבעלה שישן בחדר אחר בבית. במקביל, האישה פנתה אל עורכת דינה, שרין סולן, וטענה בפניה: "לי הוא מספר סיפורים שהוא לא יכול לקיים את חובתו כבעל בגלל בעיות רפואיות, אבל לנערות ליווי הוא מוצא זמן ובעיקר מצטייד בכדורים כדי להרשים אותן".

ויאגרה (צילום: Getty images)
ויאגרה (צילום: Getty images)

עו"ד סולן ניסתה לשכנע את הלקוחה שלה להגיע לסוג של פשרה עם הבעל ולשים את הסכסוך מאחור, אך האישה נותרה בשלה. אחרי שבועיים של מאמץ ובהוראת הלקוחה, האישה הגישה לבעלה מכתב בו היא דרשה שיעזוב את ביתם המשותף לאלתר. הבעל, שהבין שהמשבר מחריף, החליט קיים את בקשת אשתו ועזב את הבית לטובת מגורים בבית מלון. באותו הזמן, האישה הגישה בקשה להיות שותפה בתזרים המזומנים של החברה המשותפת שבבעלותם.

בשלב זה, הבעל נבהל והגיש בקשה לביטול הבקשה של אשתו, ואף צירף מכתב מנומק בו נכתב: "אשתי כינתה אותי 'מר ויאגרה' והטיחה בי עלבונות בנוכחות הילדים והבלגתי. היא רצתה קצת שקט אז עזבתי, אבל אני לא רוצה להתגרש. אני אוהבת את אשתי ורוצה שלום בית". בעקבות כך, עו"ד סולן המליצה לאישה לקבל את בקשת הבעל ולהקפיא את העיקולים, ובנוסף, סוכם כי השניים יחלו תהליך של גישור בתחילת חודש פברואר הקרוב.