גופתה של עורכת דין נמצאה בדירתה בבאונוס איירס שבארגנטינה, לאחר שנרצחה בידי רוצח שכיר שנשלח על ידי זוגתה של המנוחה, שקינאה בקשר שלה עם גרושתה. ורוניקה דסיו, בת ה-49, התגלתה עם חתך עמוק בגרונה ועם סימני פציעה מכלי נשק בגבה ובחלקים אחרים בגופה, כך על פי הדיווח של אתר החדשות InfoBae. צפו בדיווח מתוך התקשורת המקומית והתיעוד ממצלמות האבטחה:

דסיו הייתה התחתנה ביוני 2010 עם קרולינה פאולה פרז, שעבדה כפסיכולוגית, והפכו להיות זוג הלהט"ב הראשון בארגנטינה שנישא. עם זאת, השתיים נפרדו לפני שלוש שנים ומאז דסיו נמצאה במערכת יחסים עם איוונה מאפיס, בת ה-43. למרות הזוג הגרוש לא היו בקשר רומנטי או מיני במהלך השנים האחרונות, הן נשארו לגור יחד בהסדר מגורים משותף. 

זירת הפשע  (צילום: רשתות חברתיות)
זירת הפשע (צילום: רשתות חברתיות)

על פי המשטרה המקומית בעיר, החשודה ברצח היא מאפיס, שהזמינה את הרוצח השכיר, חורחה אלבס, תמורת 250 אלף פזו (כעשרת אלפים שקלים), רק משום שלא יכלה לסבול את הקשר בין דסיו ופרז. על פי הדיווחים, הבלשים עקבו אחר הרוצח אלבס הודות לתיעוד ממצלמות אבטחה שהיו באזור, ומצאו אותו מחזיק כפפות, סכינים ושלושה טלפונים ניידים. לאחר מכן, נתפסו גם האופניים והכובע הירוק, שהתאימו לתיאור שהופיע במצלמות מהאירוע. 

בעקבות מעצרו של הרוצח השכיר, השוטרים עצרו את מאפיס, שנלקחה לחקירה בשבוע שעבר. כמו כן, הרשויות צפויות להמשיך בחקירה בימים הקרובים. בנוסף לכך, דווח כי לדסיו ופרז היה ילד משותף, שלא נכח בבית הזמן הרצח.