מאז שחרורו במרץ אשתקד, מורטל קומבט 11 (MORTAL KOMBAT), הוא עדיין אחד המשחקים שאני חוזר אליהם הכי הרבה והסיבה העיקרית לכך היא תוכן והתמקדות בחוויית האונליין שמחזיקה את המשחק בחיים ואת הלובי קרבות מלא במעריצים.

המשחק הכי טוב, לטעמי, בסדרה של חברת NetherRealm Studios, ממשיך לתת לקהל היעד את מה שהם רוצים, הפעם עם חבילה חדשה לרגל השקת קונסולות הדור הבא, תחת הכותרת MORTAL KOMBAT 11 ULTIMATE. מי שירכוש את החבילה יזכה לכל התוכן ששוחרר עד כה במסגרת המשחק, כולל ההרחבה של AFTERMATH שהביאה תוספת בעלילה ודמויות.

כזכור, בביקורת שפרסמנו עם יציאת המשחק, חשפנו כי עלילת המשחק מתרכזת בדמות קרוניקה, השולטת על הזמן, ובניסיון לנקום בגיבורינו היא מנסה לעצב את המציאות מחדש ויוצרת מיזוג בין אירועי ההווה והעבר - כך שניתן היה להחזיר לחיים דמויות אהובות מפרקים קודמים בסדרה.

מאז יצאו גם ההרחבה לעלילת הסיפור וכמובן תוספות של דמויות אייקוניות גם מעולם המשחק, כמו שנג טסו, סינדל, שיבה, פוג'ין ועוד, בנוסף לדמויות בלתי נשכחות מעולם הקומיקס וסרטי המדע בדיוני כמו רובוקופ, טרמינטור משליחות קטלנית, הג'וקר וספון.

רוכשי החבילה כאמור יזכו בכל הדמויות האלה והסקינס השונים עבור הדמויות הקיימות, בנוסף לתוכן הכלול בחבילת ההרחבה האחרונה, שבראשה הדמות האדירה של רמבו, בדיבובו ובדמותו של סילבסטר סטלון האגדי. החבילה החדשה כוללת גם את דמותיהם של מלינה וריין, שבכלל משלים כמעט לחלוטין את קאדר הדמויות המרשים בהיסטוריה של הסדרה.

היתרון הנוסף בחבילה החדשה הוא כמובן ההתאמה לדור הבא של קונסולות המשחקים: ה-XBOX SERIES X וה-PLAYSTATION 5, שכולל בין היתר גם איכות תמונה K4, שיפור מסיבי במראה של עולם המשחק והדמויות, מבחינת טקסטורה ותנועה, וכמובן שיפור דרמטי בזמני הטעינה, תוצאה ישירה של הכוח מאחורי המכשירים החדשים של מייקרוסופט וסוני.

עותק הסקירה התקבל הודות לעדלי יונייטד, היבואנית הרשמית של Mortal Kombat 11 בישראל. Mortal Kombat 11 זמין לרכישה אצל המשווקים המורשים.