טבעול משיקה סדרת נאגטס במילוי ירקות כתומים, לבנים וירוקים. נאגטס ירקות כתומים - חטיפי דלורית, בטטה וגזר בציפוי המכיל גזר; נאגטס ירקות ירוקים - חטיפי ברוקולי, קישוא ואפונה בציפוי המכיל ברוקולי; ונאגטס ירקות לבנים - חטיפי כרובית, תפוח אדמה ובצל בציפוי המכיל כרובית. לשכנע ילדים לאכול ירקות זה לא תמיד פשוט, אך כשהם מגיעים במסווה - המשימה הרבה יותר קלה. הנאגטס הם פתרון מעולה לארוחת ערב קלה עם מטבל גבינה או טחינה למשל, או כתוספת לארוחת צהריים. אהבנו, וגם הקטנטנים.
מחיר: 29.90 שקלים

טבעול נאגטס ירקות לבנים (צילום: סטודיו אסם)
טבעול נאגטס ירקות לבנים (צילום: סטודיו אסם)


חברת Sniff&Smile מציעה פטנט ייחודי: מדבקה מפיצת ריח למניעת הריחות הרעים שמצטברים במסיכה לאורך היום. המדבקות מגיעות בחמישה ניחוחות: לילי, מנטה, וניל, תפוח ותות - כל ניחוח מגיע בגיליון של 16 מדבקות. המדבקות בעלות ריח דומיננטי מאוד, אך כשמדביקים אותן בצד החיצוני של המסיכה, הריח פוחת. רעיון פשוט ויעיל.
מחיר: 33 שקלים לשני גיליונות, להשיג באתר

סניף אנד סמייל פקשוט  (צילום: יח''צ)
סניף אנד סמייל פקשוט (צילום: יח''צ)


סדרת SUPERFOOD של BEAUTY FORMULAS מבוססת על כורכום וג’ינג’ר, ובנוסף לפעולות הניקוי של העור, גם מבטיחה לסייע בהרגעתו. בסדרה תמצאו: תרחיץ פילינג, מסיכת חמר וקרם לילה מתקן. הפילינג כלל גרגירים זעירים שיצרו שיוף עדין וכיפי שהותיר בעור תחושת ניקיון נעימה. ציפינו שמסיכת החמר תהיה מז’אנר המסיכות המתקלפות, אך לא כך היה, ולכן התאכזבנו. הניחוח היה הצד הפחות חזק של המוצרים.
מחיר: 29־39 שקלים, להשיג באתר GUILTY

סדרת GUILTY  (צילום: איתן שאול)
סדרת GUILTY (צילום: איתן שאול)


חברת ניטרוג’ינה מציעה שגרת טיפוח כוללת - Welcome Home Ritual – הכוללת ארבעה מוצרים: תרחיץ ג’ל Hydro Boost לניקוי הפנים המכיל חומצה היאלורונית; Clear & Soothe - קרם לחות עם כורכום במרקם קליל; Deep Moisture – קרם גוף לעור עדין; וקרם הידיים הוותיק של ניטרוג’ינה. מדובר במעין טיפול כולל לגוף, יעיל גם נגד ההשפעות של היובש בחורף. דגמנו את תרחיץ הפנים שהגיע בניחוח משגע. התרחיץ קליל, נשטף בקלות ומותיר את העור רך. גם הקרם גוף של המותג מצוין והצליח לרכך את העור גם באזורים קשים.
מחיר: קרם ידיים: 29.90 שקלים, קרם גוף: 39.90 שקלים, קרם לחות: 66 שקלים, תרחיץ ג'ל: 59.90 שקלים

קרם ידיים ניוטרוג'ינה (צילום:  יחצ ניוטרוג'ינה)
קרם ידיים ניוטרוג'ינה (צילום: יחצ ניוטרוג'ינה)


ורד חכמון, שמתמחה בבריאות העור בגישה הוליסטית בשילוב טכנולוגיות מתקדמות, משיקה ערכה חדשה - rose’s secrets – לטיפוח עור הפנים. הערכה מכילה חומצה פלמיטית, חומצה היאלורונית ואביזרים להחדרתן לעור הפנים. נסיינית חובבת טיפוח סיפרה על הערכה: “אהבתי את הערכה וההתעסקות איתה, כי היא דורשת זמן עם עצמי שזה נהדר. הפלוס האמיתי היה שאחרי השימוש נראה כאילו יצאתי מטיפול פנים. החומצה הפלמיטית הרגישה טיפה שומנית. החומצה ההיאלורונית הקלה את החדרת החומר ומנעה אדמומיות. אחרי הטיפול הרגשתי התרוממות רוח ותחושה של עור קורן שלא חשתי הרבה זמן”.
מחיר: 480 שקלים, להשיג באתר

ערכת רוזס (צילום: יח''צ)
ערכת רוזס (צילום: יח''צ)


רשת האופנה הישראלית BLACK&WHITE משיקה קולקציית חורף הכוללת נעליים ובגדים בהשראת הטרנדים המובילים. בקולקציית הנעליים ניתן לראות טרנד גראנג’י, סגנון צבאי ושילובים של ניטים. חלק גדול מהנעליים בקולקציה טבעוניות. דגמנו מגפונים של המותג. על אף הגובה של העקבים, הנעליים היו נוחות מאוד להליכה. הן קלות משקל, ואפשר להעביר איתן יום שלם מבלי לחוש אי־נוחות. הנעליים אומנם מגיעות עם שרוכים, אך יש להן רוכסן צדדי שמאפשר נעילה נוחה ומהירה. מעבר לנוחות, הן מאוד טרנדיות, מתאימות מאוד ללוק ספורטיבי של ג’ינס וטי־שירט, אך נראות נהדר גם עם שמלה.
מחיר: 99־399 שקלים, להשיג באתר

בלאק אנד וויט מגפון סטנלי מחיר 399 שקלים (צילום: יח''צ)
בלאק אנד וויט מגפון סטנלי מחיר 399 שקלים (צילום: יח''צ)


סדרת קרקר THIN של המותג פיטנס מתרחבת עם שני מוצרים חדשים המכילים ירקות: קרקר בתוספת בטטה או בתוספת סלק. הקרקרים דקיקים, צבעוניים וקראנצ’יים, ומכילים דגנים מלאים וירקות, כשכל חמש יחידות שוות לכ־99 קלוריות. הקרקרים מצוינים, מתובלים בעידון, משתלבים נהדר עם גבינות ומטבלים, אך טעימים לאכילה גם לבדם. יש עליהם מלח גס שמוסיף לקריספיות. קשה לעמוד בפניהם.
מחיר: 8.90־14.90 שקלים

פיטנס (צילום: סטודיו אסם)
פיטנס (צילום: סטודיו אסם)


המותג SABON משיק שני מוצרי טיפוח: Beauty Oil - שמן מזין לגוף ולשיער; ו־Repair Body Cream - קרם גוף עשיר. השמן, שבאופן מפתיע מתאים גם לגוף וגם לשיער, הוא טבעוני ומבוסס על למעלה מ־90% שמן בוטני. הוא קליל מאוד, נספג מהר בעור ונותן תחושת ברק. את האפקט שלו בשיער פחות אהבנו, כי הוא כמעט לא היה קיים. מעבר לריח, שנשאר על השיער, לא הרגשנו שהוא מטפח. הקרם עשיר מאוד. במותג מצהירים שהוא קליל, אך אנחנו דווקא חשבנו אחרת. הוא מאוד כבד, שזה לאו דווקא שלילי - בעיקר בחורף. יש בו חמאת שיאה, הוא שומני מאוד ולוקח לו זמן רב להיספג. מתאים למי שצריך הזנה גבוהה של לחויות. כמו השמן, גם הוא טבעוני.
מחיר: 99 שקלים למוצר 

SABON  (צילום: רונן מנגן)
SABON (צילום: רונן מנגן)