אחרי ההצלחה הגדולה של הסרט הראשון ב-2017, יצא בסוף שנת 2020 סרט ההמשך וונדר וומן 1984, בכיכובה של גל גדות. כמה שבועות אחרי יציאת הסרט לאקרנים, במקביל לשידורו בשירות הסטרימינג HBO MAX, הכוכבת הישראלית מדברת על הקשיים בצילומי הסרט.

גל גדות מדברת על הקושי בצילום הסרט וונדר וומן 1984. צילום: האחים וורנר, רויטרס

"זה בוודאי הסרט הכי קשה שיצא לי לעבוד עליו אי פעם", אמרה גל גדות בראיון קצר שפורסם ברויטרס. "עם הסרט הזה, עם וונדר וומן 1984, אתה יודע, כבר הרגשנו שאנחנו הולכים לאיזה מקום חשוך כאנושות, ואתה יודע לאן העולם הולך. רצינו לשקף את זה כאנושי ולהראות מה היינו רוצים שהעולם יהיה. זה היה משהו שניסינו לעשות בסרט הזה. והסרט הזה הוא על כל האמת ועל היכולת לקבל את האמת כמו שהיא וכל זה על תקווה ואהבה", סיפרה גל גדות. 

"בגלל האופן שבו הסרט התקבל", סיפרה גדות, "והסרט הראשון וההשפעה שהייתה לו, ידענו שאנחנו צריכים להתעלות ברמת המשחק שלנו עוד יותר והרף היה סופר גבוה. אז, הסרט הנוכחי פשוט מאוד שאפתני הרף היה עצום. מבחינת קווי סיפור, יש לנו, אתה יודע, ארבעה קווי סיפור שונים. ככל שהאקשן התפתח זה חצה גבולות. פטי (הבימאית והתסריטאית) באמת רצתה שתהייה כמות מינימלית שימוש בגרפיקה, והיינו צריכים לעשות כל כך הרבה מזה בעצמנו. אז זה היה הרבה עבודה".