משטרת סטפורדשייר, בריטניה, עצרה ביום שישי האחרון זוג שודדים, לאחר שאחד מהם חייג בטעות במהלך הפריצה את הספרות 999, המקבילות ל-100 אצלנו, והזמין את המשטרה המקומית בכוחות עצמו. שני הגברים, בן 49 ובן 42, נעצרו בקלות אחרי השיחה המוזרה שהתקבלה בתחנת המשטרה, בה אפשר היה לשמוע את כל תוכנית הפעולה שלהם. הפוסט הוויראלי של מפקד המשטרה בעקבות התקרית הביזארית:

אחרי האירוע, מפקד המשטרה המקומית, ג'ון אוון, העלה לעמוד הטוויטר שלו סרטון קצר מתוך הסרט "שכחו אותי בבית", משנת 1990, וכתב: "אני חושב שזה עתה עצרנו את הפורצים הכי חסרי מזל בעולם". בהמשך הפוסט, הוא הסביר כי במהלך הפריצה, אחד השודדים ישב בטעות על הטלפון שלו וחייג אל המשטרה. "קיבלנו שיחה המפרטת את כל התוכנית שלהם, עד לשמיעת הסיור שלנו שהגיע לעצור אותם", סיפר אוון. 

בעקבות התקרית ההזויה, משטרת סטפורדשייר אישרה כי השניים נעצרו ולקחו לחקירה, נכון לזמן כתיבת שורות אלו. כמו כן, על הפוסט שהעלה מפקד המשטרה אוון החלו להגיע אין ספור תגובות של גולשים שצחקו על השודדים. "כמה מתחשבים הפושעים שמתקשרים למשטרה לדווח להם שהם עשו פשע, בואו נתחיל פה מגמה", כתב אחד הגולשים, בעוד אחר התבדח וכתב: "אני מקווה שהם גם צילמו והקליטו את זה, אם הם כבר רוצים לחסוך למשטרה את העבודה".