בעל בוגדני, שפלירטט באפליקציות להיכרויות וברשתות החברתיות עם בחורות אחרות, נתפס על חם כאשר הגיע לדייט עם "אישה סקסית", ובמקום חיכה לו גבר מזוקן שהסגיר אותו. הגבר הנשוי, ששמו לא פורסם, מהעיר אסן שבגרמניה, נתפס על ידי אדם שסחט אותו ואיים עליו: "אם לא תשלם לי את סכום הכסף שאקבע, אני אגלה לאשתך שאתה בוגד בה". 

הגבר הסחטן שתועד במצלמת הכיס (צילום: טוויטר)
הגבר הסחטן שתועד במצלמת הכיס (צילום: טוויטר)

בן ה-28 הבוגד, שלא רצה שהסוד שלו יתגלה, החליט לשלם לגבר המניפולטיבי, אך עם הזמן, הדרישה לכסף המשיכה להגיע והסכומים גדלו. הבעל חסר האונים, שהחל להפסיד עוד ועוד כסף, החליט לחשוף את הסוד שלו בפני אשתו על מנת לשים לכך סוף. בנוסף לכך, הגבר החליט לערב את המשטרה המקומית על מנת שיעזרו לו לתפוס את הגבר הסחטן, שככל הנראה סוחט גברים נוספים שבוגדים בנשותיהם. 

אחרי התגובה הקשה של אשתו, ששמעה שבעלה בגד בה, היא החליטה לתרום את חלקה על מנת לתפוס את הפושע. אחרי שהצטייד במצלמה קטנה שהחביא בכיס חולצתו, הבעל קבע להיפגש בשנית עם הגבר, בטענה כי הוא רוצה לשלם את הכסף. באותו הזמן, האישה התחבאה מאחורי שיח בסמוך למקום המפגש בעיירה גלזנקירכן, שנמצאת כ-14 ק"מ ממקום מגוריהם. 

הפגישה כולה תועדה על ידי הבעל ואשתו בשיתוף פעולה מושלם, והשניים העבירו את כל העדויות שצברו אל המשטרה, ובנוסף לכך, הוגשה תלונה פלילית במשטרה בגין סחיטה. בימים אלו, המשטרה מחפשת אחר החשוד האלמוני. כמו כן, לאחר שיתוף הפעולה בין האישה לבעלה הבוגד, שמנע את המשך הסחיטה הכלכלית הקשה, היא החליטה להיפרד ממנו.