כחלק מטקס שבטי באתיופיה, הגברים חובטים במקל אחד בשני בקרב אכזרי, שעלול לעיתים להוביל לפגיעות קשות ואף מוות, כאשר המנצח – זוכה בכלה. התיעוד האלים והעקוב מדם הוא חלק מטקס מעבר של הגברים הצעירים בשבט, שאמורים להוכיח את גבריותם באמצעות לחימה מסורתית, המכונה "דונגה". צפו בתיעוד הקרבות משנת 2017:

קרב הדונגה נאסר על ידי ממשלת אתיופיה כבר בשנת 1994, אך שבטים רבים ביבשת ממשיכים לקחת בו חלק. על פי חוקי הטקס, המנצח זוכה ליוקרה ולמעמד גבוה, והפרס החשוב ביותר הוא האישה שמוצעת לגבר שיזכה בה. הקרבות בדרך כלל תחרותיים מאוד ולעיתים קרובות מובילים לפציעות חמורות ואף מוות. מתוך התיעוד של הצלם חאוויר גיל-טביוס:

הצלם המפורסם חאוויר גיל-טביוס, בן ה-62 מברצלונה, נסע אל עמק אומו שבמדינה על מנת לצפות בקרב המסורתי ולתעד אותו. על אף שתיירים אינם מוזמנים אל האירוע, וכי בעבר אנשי השבט אף טענו כי תיעוד הקרב פוגע בהם, הם הסכימו לטביוס לצלם את המתרחש, אחרי שבוע שבילה בחברתם. טביוס סיפר: "הם נלחמים על מנת להפגין גבריות, לנקום ברמה האישית ולזכות באישה". הצלם גיל-טביוס ובני השבט:

בהמשך, טביוס הסביר כי המשתתפים נלחמים בזוגות, כאשר כל פעם המפסיד יוצא מהתחרות. על מנת להתחרות, יש למתמודדים יש צורך במעמד כלכלי מסוים שמאפשר את ההשתתפות שלהם. כמו כן, האירוע נשפט על ידי אדם שאינו בן השבט הנלחם, על מנת שיישאר נטרלי ככל האפשר. לדבריו של טביוס, במהלך הטקס החגיגי, שבט אחר של פורעי חוק הגיע על מנת לחפש צרות, לכן הטקס נקטע והוא נאלץ לסגת מהמקום.