בית משפט השלום בפתח תקווה האריך היום (שני) בשבעה ימים את מעצרו של מיתנאל אבו עראר, בן 39 מקלנסוואה, החשוד במעורבות בשני מקרים של תקיפות מיניות של נשים באזור השרון בין השנים 2006-2014: אונס קטינה כבת 16 בשנת 2006 וכן ניסיון לאונס של צעירה נוספת במהלך שנת 2014.

מחומר החקירה עולה כי החשוד אסף את הקורבנות ברכבו באחד הצמתים באזור השרון, הסיע אותן לחורשה בקרבת מקום ושם תקף אותן מינית תוך איומים ואלימות פיזית. בעקבות האירועים המשטרה ניהלה חקירה ובעקבות התפתחות שחלה לאחרונה, השוטרים עצרו את החשוד. נבדקת אפשרות אם החשוד היה מעורב במקרי אונס נוספים.

אבו עראר נחקר לראשונה בעקבות אותם מקרים כבר לפני כחודש אולם שוחרר לביתו. אלא, שבאותו מעמד הצליחו החוקרים בתרגיל מוכר לאסוף דגימות DNA שלו ואלו נשלחו לבדיקה במעבדה הארצית שכמו במקרים אחרים מהעבר הרחוב קבעו כי דגימות ה DNA של החשוד זהות לדגימות ה DNA  שנאספו מאותן שתי זירות שונות . 

הראייה המוצקה הזו וההתפתחות הדרמטית בחקירה הובילה לחקירה סמויה תחת מעטה של צו איסור פרסום ובראשון בלילה נעצר החשוד שהינו נשוי ואב לילדים. 

כבר לפני 14 שנים נפתחה במשטרת נתניה חקירה אודות של קטינה אז מתחת לגיל 16 שעה שעלתה לטרמפ עם החשוד לכאורה וזה הוביל אותה לדרך צדדית שם ביצע בה על פי החשד את זממו.

ניסיונות המשטרה להתחקות אחר עקבותיו של חשוד במעשה עלו בתוהו. הפרשה נותרה בצל ובשנת 2014 לפני כשש שנים, התרחש באותו מרחב שרון אירוע אונס נוסף כאשר מאפייני האירוע החזירו את החוקרים אל האונס משנת 2006 שנותר ללא פענוח תחת כותרת על"ן (עבריין לא נודע).

בשני המקרים אספו החוקרים ממצאים ודגימות DNA מהזירות ומגופן של הקורבנות אולם גם זה לא הספיק על מנת להתחקות אחר החשוד.

בחודש שעבר כאמור זומן אבו עראר לחקירה והשבוע לאחר שנתקבלו תוצאות בדיקת המעבדה הוחלט לעצור אותו כחשוד בעבירות החמורות וכן להמשיך בחקירה האם שמו נקשר לאירועי אונס נוספים מהעבר שטרם פוענחו. 

השופט אריאל ברגנר כתב בהחלטתו כי מעיון בחומר החקירה עולה כי קיים חשד סביר הקושר את החשוד לביצוע העבירות המיוחסות לו וכי מדובר בתחילתה של החקירה בשלב זה. 

סניגורו של החשוד עו"ד שאדי נאטור מציין. "מרשי מכחיש את החשדות המיוחסים לו. ברור לי לאור העובדה שהוא נחקר כבר לפני כחודש כי בידי המשטרה לכאורה דגימות DNA אולם גם בכך אין בכדי לקבוע כי מרשי קשור לאירועים לפחות לא על פי טיעוניו. נמתין להתנהלות החקירה וכיוון שמדובר בחשדות חמורים בית המשפט החליט להאריך את המעצר".