מסכי הגיימינג הקעורים החדשים של חברת סמסונג, ה־Odyssey G7, שמגיעים בגודל 27 ו־32 אינץ', מספקים חוויית משחק משודרגת עם קצב רענון גבוה וזמן תגובה מינימלי.

מבחינת עיצוב, הדגמים החדשים עושים את העבודה אם אתם מחפשים את המסך שגם ייראה נהדר בסביבת העבודה שלכם. לדגמים עיצוב מלוטש, המאפיין את הדור של הבא של מסכי הגיימינג. למעשה, תחושת ה־IMMERSION (התחושה שאתה בתוך עולם המשחק) היא מאוד גבוהה בשל הצורה המעוקלת והדינמית של הלוח הקדמי, שמתאימה את עצמה לצורת הראייה האנושית והיקפה.

האפקט העיצובי מרוויח גם מהתאורה המיוחדת - אור כחול עדין בגב המכשיר, ותאורת הליבה האחורית במסך יכולה להישאר סטטית או עמומה במהלך המשחק, כמו גם לשנות צבעים על פי העדפות הגיימרים.

מסך ה־QLED של Odyssey G7 עושה שימוש בטכנולוגיית הנקודות הקוונטיות, המספקת מגוון רחב במיוחד של רפרודוקציות צבע מדויקות שנשארות חדות וברורות בכל תנאי תאורה - גם באור שמש בהיר.

המסך תומך ברזולוציית WQHD 2,560x1,440 – והמשמעות היא דחיסות פיקסלים של פי 1.7 מרזולוציית FULL HD, מה שאומר שהתצוגה מלאה וחדה יותר, עם יותר פרטים מודגשים בעולם המשחק, וזה ניכר במיוחד במשחקים החדשים והתובעניים גרפית.

פיצ'רים בולטים נוספים של המסך: קצב רענון גבוה במיוחד של 240 הרץ וזמן תגובה של 1 מילישנייה. זהו קצב רענון המהיר פי ארבעה ממסכים קונבנציונליים, והמשמעות היא שהתנועות על המסך חלקות, ללא קרעים או "שיהוקים" בתמונה, גם בסצינות עמוסות במיוחד - דבר שהורגש במיוחד במשחקי לחימה מרובי משתתפים כגון המשחק הפופולרי CALL OF DUTY – WAR ZONE.

כמו מרבית מסכי הגיימינג, גם כאן יש תמיכה מלאה בטכנולוגיות SYNC־G ו־FreeSync, המונעות נפילת פריימים במעבר בין הכרטיס הגרפי למסך.

דגמי צג ה־Odyssey G7 מגיעים ביחס ממדים של 16:9 ותמיכה בתקן HDR600. הוא מרשים ויזואלית - חיצונית ומבחינת התצוגה. הצפייה בסרטים או בתוכני וידיאו היא חלקה, חדה, עם צבעים חיים ואפשרויות התאמה רבות, ומבחינת עולם הגיימינג המשחקים מעולם לא נראו טוב יותר.

המחיר המומלץ לדגם ה־27 אינץ' עומד על 3,015 שקל, ועבור דגם ה־32 אינץ' - 3,530 שקל.