חברת הגלידות המפורסמת בעולם בן אנד ג'ריס השיקה אתמול (שני) סדרת טעמי גלידות חדשים, המיועדים לכלבים, כך בסוף כל ארוחה כאשר אנו אוכלים קינוח מתוק, גם חיות המחמד יוכלו ליהנות. הקינוחים לכלבים, שנמכר בכוסות קטנות של כ-100 גרם, יוצאו למכירה לראשונה בעולם בארה"ב כבר החודש, ולאט לאט ישווקו ברחבי העולם. צפו בסרטון הפרסומת של המוצר:

הגלידות לכלבים מגיעות בשני סוגי טעמים, דלעת עם עוגיות וחמאת בוטנים ובייגלה. כמו כן, שני הטעמים עשויים על בסיס של חמאת חמניות, כאשר שאר החומרים מהם עשויה הגלידה הם בדיוק כמו של בני אדם. בן אנד ג'ריס היא חברת המזון האחרונה שצירפה אל מדף המוצרים שלה מאכלים המיועדים לבעלי חיים, וכך גם גרמו לעלייה משמעותית בארה"ב בקרב מספר משקי הבית המחזיקים חיות מחמד. 

על פי חברת ריכוז הנתונים, יורו מוניטור, ההוצאות ברחבי העולם על פינוקים לחיות המחמד קפצו בכ-44 אחוזים במהלך חמש השנים האחרונות. בן אנד ג'ריס זיהו את הפוטנציאל והחליטו להוציא חטיפי מזון לכלבים עם מרכיבים אנושיים. לינזי באמפס, מומחית בשיווק עולמי של החברה, אמרה כי כבר בשנה שעברה הם היו ערניים לצמיחה הכלכלית בתחום ולכן החליטו לפתח את הגלידות לכלבים. כמו כן, הגלידות נעשו אחרי התייעצות עם תזונאי וטרינרי, יועצים רגולטורים ומומחים אחרים בתחום, על מנת מנת לוודא שהגלידות אכן מתאימות לכלבים והן בטוחות למערכת העיכול שלהם.