יו"ר מפלגת "תקווה חדשה", גדעון סער, תקף היום (שלישי) את ראש הממשלה, בנימין נתניהו בראיון לערוץ הכנסת. זאת, לאחר שנדרש להתייחס לדבריו של האחרון בשנת 2019 על ה"מזימה" שתכנן הח"כ לשעבר יחד עם נשיא המדינה, ראובן רובי ריבלין: "אחד המעמדים הכי מביכים של ראש ממשלה אי פעם במדינת ישראל. לעמוד ולשקר בצורה כזו, ועוד אחר כך לחבר את נשיא מדינת ישראל לאירוע הזה, זה מביך".

גדעון סער בתכנית "עניין אישי". צילום: ערוץ הכנסת

עוד הוסיף סער כי "זה היה מהלך של מר נתניהו שהיה בחרדה מחזרתי. זה בעיני שפל. אגב, אני בדיוק עובד הפוך. כשהייתי בעד הבחירה של רובי (ריבלין) לנשיאות, עשיתי את זה בגלוי מול נתניהו. גם כשרציתי להתמודד מולו בליכוד עשיתי את זה באופן גלוי, וכשהחלטתי שאני צריך ללכת ולבקש את האמון מעם ישראל אני עושה את זה היום. אני לא מאמין בפוליטיקה אחרת". 

סער גם התייחס לראשונה למערכת היחסים שירקום עם ממשל ביידן אם ייבחר לראשות הממשלה: "אני מאמין שצריך לבצר את מערכת היחסים בינינו לבין ארה"ב ביחס טוב ומאוזן יחד עם שתי המפלגות הגדולות, גם הרפובליקנית וגם הדמוקרטית. אוכל לעשות עבודה טובה יותר מול הממשל החדש. אין לי משקעים עם הנשיא החדש ביידן. הדרך להשפיע על המדיניות האמריקנית בנושא האיראני עוברת בדיאלוג אפקטיבי וטוב עם הממשל האמריקני החדש". 

על חבירה אפשרית עם בנט לפני הבחירות אמר סער: "אני לא משוכנע לגמרי שהליכה ביחד תיתן יותר. מאוד חשוב להבין שהחבירות האלה בהיסטוריה הפוליטית שלנו לא הצליחו". על אי אמירת בנט שלא יישב עם נתניהו אמר: "אי אפשר גם קרחת וגם תלתלים".