סודות משפחתיים בהחלט יכולים להיות מסובכים, לכן יש שלדים שעדיף להשאיר בארון. אישה אחת, שחשפה את הסיפור שלה ברשת החברתית Reddit, סיפרה כיצד היא הסתבכה בסוד הכמוס ביותר במשפחתו של בן זוגה. את הפוסט הבחורה האלמונית פתחה בכך שסיפרה כי בן זוגה אומץ בידי הוריו כשהיה תינוק, וכדי לסבך את העניינים, היא חשפה כיצד אף אחד מבני המשפחה לא ידע זאת.

במשך 30 שנה האם הסתירה מבנה את אביו הביולוגי | כך הסוד הגדול נחשף

הכל החל כאשר בן הזוג של הצעירה החליט לעשות בדיקת DNA על מנת לברר פרטים נוספים על ההיסטוריה המשפחתית שלו. כיוון שאמו ידעה את האמת על האימוץ ושמרה אותה בסוד כל השנים, היא החליטה לשתף את זוגתו של בנה. הצעירה כתבה: "חבר שלי ואני ביקרנו את הוריו בארוחת ערב, והוא הזכיר לכולנו שהוא היה שמח לקבל כמתנה לחג ערכת DNA", בהמשך היא הוסיפה: "אמא שלו אמרה לי שאסור לי להשיג עבורו בדיקת DNA, וכששאלתי למה, היא סיפרה לי שהוא מאומץ". 

בדיקת DNA, אילוסטרציה (צילום: gettyimages)
בדיקת DNA, אילוסטרציה (צילום: gettyimages)

לדבריה של הצעירה, אמו של בן זוגה מעולם לא סיפרה לו על האימוץ, כיוון שלא רצתה שירגיש חריג במשפחה, כאשר שני אחיו הם ילדיהם הביולוגים של ההורים. תחילה, האם ביקשה מזוגתו של בנה לבשר לו על האימוץ, אך היא סירבה בטענה כי "היא לא רוצה להתערב בדרמה המשפחתית". עד מהרה, בן הזוג חזר אל הבית והשיחה בין האם לצעירה נקטעה באמצע.

אחרי שהשתיים הסכימו שלא לרכוש עבורו ערכה על מנת שלא יגלה את הסוד, הגבר החליט לרכוש לעצמו בדיקה. "ידעתי שהוא יקנה לעצמו, אבל בחרתי שלא לספר לאמא שלו. היו לה 23 שנים לספר לו והיא לא עשתה זאת – זה לא תפקידי", כתבה הצעירה. אחרי שהגבר עשה את הבדיקה, כצפוי, תוצאותיו היו חריגות, והוא התקשר מיד להוריו על מנת להתעמת איתם בנושא. 

אחרי ריב סוער בין הגבר להוריו, אמו של הגבר התקשרה אל זוגתו וכעסה עליה על כך שלא סיפרה לה לפני הבדיקה, ובכך יכלה לחסוך את הסכסוך המשפחתי. לבסוף, הצעירה הפנתה את הדילמה שלה לגולשים וביקשה הכוונה. בעקבות הפוסט, תגובות הגולשים היו חלוקות, כאשר חלק תמכו בהחלטת הצעירה, בעוד החלק השני טענו כי היא ידעה מה עלול לקרות ובחרה שלא למנוע זאת. אז מה אתם חושבים? היא צדקה או לא?