הדמוקרטים בבית הנבחרים האמריקאי פועלים להדחתו של נשיא ארצות הברית דונלד טראמפ עוד לפני השבעתו של ג'ו ביידן כנשיא בשבוע הבא, כל זאת בעקבות אירועי הפריצה לקפיטול בשבוע שעבר. הלילה (רביעי), נאמה יו"ר בית נבחרים ננסי פלוסי וקראה לסגן הנשיא מייק פנס להפעיל את סעיף 25 לחוקה ולהביא להחלפתו של הנשיא טראמפ. 

בינתיים, הדמוקרטים מתחילים להניע את גלגלי הליך ההדחה השני נגד הנשיא, ואם סגן הנשיא, שכבר הבהיר כי לא יפעיל את סעיף 25, לא יפעל כרצונם, הם ידיחו את טראמפ בשנית.

רגע משעשע בנאומה של פלוסי היה כאשר היא ציטטה את לא אחר מאשר הפזמונאי אהוד מנור ז"ל, שהלך לעולמו לפני 15 שנה. פלוסי ציטטה את שירו "אין לי ארץ ואחרת: "במהלך ארבע שנות כהונתו של טראמפ, ובמיוחד בזמנים הקשים האלה, אני נזכרת במילותיו של המשורר הישראלי הדגול, אהוד מנור, שכתב: 'לא אשתוק כי ארצי שינתה את פניה, לא אוותר לה, אזכיר לה ואשיר כאן באוזניה עד שתפקח את עיניה'".

לאחר מכן קראה לחבריה הרפובליקנים לפתוח את עיניהם ולגרום לכך שטראמפ ייתן את הדין: "ביטחון ועתיד האומה בסכנה. כשאנחנו מתפללים לאלוהים שיברך את אמריקה, בוא נקווה שהברכה תבוא בעוצמה בימים הקרובים", אמרה.