אישה צעירה, שניסתה להתחמק מהגבלות הסגר שהוטל על המדינה, בעקבות מגיפת הקורונה העולמית, יצאה עם בעלה מביתם, בזמן שהיא מלווה אותו ברצועה. בת ה-24 טענה בפני המשטרה כי היא "בדיוק יצאה לטייל עם הכלב שלה", ליד ביתם בעיר שרברוק, קנדה, שם הוטל עוצר לילי החל מהשעה 20:00 בערב ועד השעה 05:00 לפנות בוקר, כך על פי הדיווח בעיתון Telegraph. צפו בדיווח של FlashNews:

בסביבות השעה 21:00, שני פקחי אכיפת החוק הבחינו בזוג המוזר, בשעה הסגר היה בתוקף. על פי הכללים בעיר, אזרחים יכולים לצאת בשעות אלו מבתיהם על מנת לטייל עם חיות המחמד שלהם, כל זמן שהם נשארים במרחק של עד כ-500 מטרים מביתם. "האישה החזיקה את בעלה ברצועה והיא אמרה שהיא לקחה את הכלבה שלה לטיול, בזמן שהיא מצביעה על בן זוגה, ועל פי החוק – זה לגמרי מותר", הסבירה דוברת המשטרה איזבל ג'נדרון. 

על אף התירוץ המצחיק, הצעירה ובעלה, בן ה-40, ששמם לא פורסם, נקנסו על סך 1,217 דולר בגין הפרת כללי הסגר. אחרי שהדו"ח הוגש, הזוג אמרו "שיהיה תענוג לקבל את הקנס", ואף הוסיפו כי זה לא ימנע מהם בעתיד להפר את הסגר, וכי המשטרה עוד תראה כמה דוחות הם יצליחו לספוג. אחרי המקרה הביזארי, ראש המחוז, פרנסואה לגולט, ביקש מהתושבים בשנית לשמור על הכללים ואמר: "אני יודע שזה קשה, אבל אני מאמין שאתה מסוגלים לשתף פעולה במידת הצורך", כך על פי הדיווח של ה-BBC.