מאזין שוחח היום (רביעי) עם גיא פלג ב-103FM וביקר את כלי התקשורת, שלדבריו תומכים בנתניהו. לאחר מכן, תקף ספציפית את העיתונאי עמית סגל אותו כינה "תעמולן פוליטי" וטען כי הוא מקבל נפח מאוד גדול. פלג הסתייג: "הוא קודם כל קולגה שלי, והוא גם חבר שלי. הוא אכן עיתונאי מאוד מזוהה פוליטית, לא מפלגתית, ואין חולק שהוא הפרשן הדומיננטי היום ב'חדשות 12'".



המאזין:
"אני חושב שהערוצים המקובלים, ואפילו 103fm, בזמן האחרון ממש מתיישרים בקו של נתניהו. מה שמוליך את זה, זו הקורונה. לא מקבלים שום דעה שהיא קצת חורגת בנושא הטיפול בקורונה ועל הסגרים בוודאי. גם הערוץ שלכם המוביל - עמית סגל מאוד דומיננטי ומקבל נפח מאוד גדול, מעבר לכל הכתבים, והוא ממש תועמלן פוליטי".

פלג: "עמית סגל הוא קודם כל קולגה שלי, והוא גם חבר שלי. הוא אכן עיתונאי מאוד מזוהה פוליטית, לא מפלגתית, אלא פוליטית, ואין חולק שהוא הפרשן הדומיננטי היום ב'חדשות 12'. בעוד שכשעמית הוא מאוד דומיננטי, יש גם את אמנון אברמוביץ', ובמשך שנים, אמנון אברמוביץ' היה דומיננטי מאוד מאוד, ולא היה איזשהו פרשן דומיננטי מצד ימין.

זה היה כשאמנון התחיל בערוץ הראשון, לפני למעלה מ-20 שנה, ונמשך לאורך שנים. לכן, בעצם, בקרב חוגים מסוימים - ואתה יכול להניח מה העמדות המדיניות שלי, ואתה יכול לתאר לעצמך שאני לא חלק מהצד הימני של המפה - אבל אני אומר שדווקא בחוגים של מרכז ושל שמאל יש איזה בכי ונהי, כי אכלו להם את הגבינה, כי פעם היה רק פרשן שהוא קרוב אליהם בעמדות שזה אמנון אברמוביץ', וזה היה מאוד מאוד נוח.

ועכשיו יש פרשן מוביל, שאי אפשר להגיד שהוא מתלהם, ואי אפשר להגיד שהוא רדוד, ואי אפשר להגיד שהוא תת רמה, ושהוא אדם מאוד משכיל ומאוד רהוט ומאוד אינטליגנטי ומאוד מאוד מוכשר".

המאזין: "אני אתן לך דוגמה קצת שונה, למשל, הופעת ביום שישי האחרון בנושא דחיית המשפט הנוראית של הנאשם".

פלג: "למה נוראית?".

המאזין: "הוא לא יופיע בבית המשפט ב-8 בפברואר".

פלג: "למה לא?".

המאזין: "כי זו האג'נדה שלו".

פלג: "משפט נתניהו התחיל, וחרף הרצון שלו לחמוק מהתייצבות בפתיחת הדיון, הוא התייצב גם התייצב. אני חשבתי שהיה מקום להיעתר לבקשה שלו לדחות בכמה ימים או שבועות את המענה לכתב האישום, כי אני חושב שהכי חשוב מבחינת אמון הציבור, לאפשר לנתניהו להתגונן באופן מיטבי - ובית המשפט לא נענה, אבל בכל זאת יש קורונה.

בשונה ממה שרץ ברשתות החברתיות, רוב בתי המשפט לא פועלים בעת הזאת, ובטח לא בית המשפט המחוזי בירושלים. נקבע כבר מועד אחר למענה לכתב האישום, ונתניהו יופיע לדיון הזה, אין לי ספק. כמובן שאם תיפתח מערכה חלילה עם איראן, ישחררו אותו".

המאזין: "יהיה סגר בתאריך הזה".

פלג: "לא יודע אם יהיה סגר, אני לא יודע. אני שמעתי מפרופ' אש שהעקומה מתחילה לרדת, ואני שומע שהגיעו מאות אלפי חיסונים, ואני לא חושב שבאמצע החודש או בתחילת החודש הבא, אנחנו נהיה במצב שמצדיק".    

המאזין: "אני מקווה שהוא יופיע, אבל זה ספק רב".

פלג: "המשפט שלו מתנהל בקצב משביע רצון, ולמעלה מזה".

המאזין: "המשפט לא מתנהל".

פלג: "זה לא נכון מה שאתה אומר, המשפט מתנהל, וכל ההליכים המקדמיים שאנחנו עדים להם עכשיו, הם כך בכל משפט. אני בטוח שיש לך ידיד שהוא עורך דין פלילי, והוא יגיד לך שכל ההליכים המקדמיים בעניין חומרי ראיות וחומרים נוספים, אלה הליכים שהם חלק מהמשפט, ומתנהלים כמעט בכל משפט, וכך גם כאן. אנחנו רוצים שהצדק ייעשה, אבל שיאפשרו לנאשם ולנאשמים להתגונן באופן מיטבי. זה חלק מעשיית הצדק".