אינטל הודיעה היום (רביעי) כי מועצת הנהלים שלה מינתה את מנהיג תעשיית הטכנולוגיה מזה 40 שנה, פאט גלסינגר, למנכ"ל החברה החדש. המינוי ייכנס לתוקפו ב-15 בפברואר. עם כניסתו לתפקיד, גלסינגר יצטרף גם למועצת המנהלים של החברה. גלסינגר יחליף את בוב סוואן, אשר ימשיך לשמש כמנכ"ל עד ל-15 בפברואר.

בהודעת החברה תואר גלסינגר כ"מנכ"ל מוערך ביותר ומוותיקי התעשייה עם יותר מארבעה עשורים של ניסיון בטכנולוגיה והובלה, לרבות באינטל, החברה שבה החל את הקריירה שלו".

"אני נרגש לחזור לאינטל ולהוביל אותה בתקופה חשובה זאת לחברה, לתעשייה ולאומה", אמר גלסינגר. "לאחר שהתחלתי את הקריירה שלי באינטל ויצקתי מים על ידיהם של אנדי גוב, נויס ומור, נפלו בחלקי הזכות והכבוד לחזור לחברה בעמדת מנהיגות. אני רוחש כבוד עצום להיסטוריה העשירה של החברה ולטכנולוגיות העוצמתיות שיצרה עבור התשתית הדיגיטלית בעולם. אני מאמין שלאינטל יש פוטנציאל משמעותי להמשיך בעיצוב עתיד הטכנולוגיה ומצפה לעבוד עם הצוות הגלובלי המוכשר של אינטל על האצת החדשנות ויצירת ערך עבור הלקוחות ובעלי המניות", הוסיף.

"בשנתיים האחרונות שאפתי למצב את אינטל לקראת עידן של בינה מבוזרת, שיפור הביצוע לחיזוק מותג המעבדים שלנו והרחבת ההיצע בכדי להאיץ את הצמיחה", אמר סוואן.

"בעקבות ההתקדמות המשמעותית שהושגה בהיבטים אלה, אנו נמצאים כעת בצומת הנכונה לביצוע המעבר למנהיג הבא של אינטל. אני תומך בלב שלם בבחירת הדירקטוריון בפאט ובטוח כי תחת הובלתו יחד עם צוות ההנהלה, אינטל תמשיך להוביל את השוק כאחת מחברות הטכנולוגיה המשפיעות ביותר בעולם", הוסיף המנכ"ל היוצא.