סמסונג הכריזה הערב (חמישי) על סדרת מכשירי הדגל S21, הכוללת שני דגמים - גלקסי S21, גלקסי S21 פלוס וגלקסי S21 אולטרה. המכשירים מגיעים בעיצוב חדש, והם מצוידים במצלמה המצוידת בטכנולוגיית pro-grade ובמעבד המתקדם ביותר שהיה אי פעם במכשירי Galaxy.

דגם ה-Galaxy S21 מצויד במסך בגודל 6.2 אינץ', בעוד שדגם הפלוס מצויד במסך 6.7 אינץ' ודגם האולטרה במסך 6.8 אינץ'. השניים מצופים בגימור מאט, כאשר הגלקסי S21 כולל פאנל מסוג Dynamic AMOLED 2X Infinity-O חכם וניתן להתאמה מקצה לקצה, עם קצב ריענון של 120 הרץ לגלילה וצפייה נוחות יותר. בנוסף, המכשיר מתאים אוטומטית את קצב הפריימים על פי התוכן. כדאי לשים לב שה-S21 ודגם הפלוס יגיעו עם מסכי FHD+ בלבד.

דגם האולטרה משדרג את רמת היעילות והיצירתיות בשימוש בכך שהוא משלב לראשונה את חוויית השימוש בעט ה-S Pen בסדרת Galaxy S. כמו כן, בהשוואה לגלקסי S20, דגם האולטרה מציע תמונה בהירה ביותר מ-25%, עם בהירות מרבית ברמה של 1,500nits - התמונה הטובה ביותר בסמארטפון מסדרת ה- Galaxy. עם יחס ניגודיות משופר ב-50%, המכשיר מספק תמונות חדות וברורות מאוד, גם בשמש ישירה. 

ה-Galaxy S21 וה-Galaxy S21+ יגיעו עם מערך צילום משולש הכולל עדשה רחבה סטנדרטית עם חיישן 12MP בעל פיקסלים כפולים בגודל 1.8 מיקרון ועם מפתח צמצם של f/1.8 וייצוב אופטי; עדשה סופר-רחבה (120 מעלות) עם חיישן 12MP בגודל 1.4 מיקרון ומפתח צמצם f/2.2; ולבסוף גם מצלמת טלפוטו עם חיישן מרשים של 64MP (אבל בגודל 0.8 מיקרון בלבד) עם מפתח צמצם f/2.0 וזום אופטי של X3.

גלקסי S21 פלוס (צילום: יח''צ)
גלקסי S21 פלוס (צילום: יח''צ)

דגם האולטרה כולל שיפורים רבים הנמצאים כצפוי במערך הצילום - שהפעם כולל ארבע מצלמות: הראשית הינה מצלמה סטנדרטית עם חיישן 108MP (ב-0.8 מיקרון ומפתח צמצם של f/1.8), מה שמאפשר לו, לטענת החברה לצלם תמונות עם עד פי 64 יותר צבעים (ב-12bit) ופי 3 יותר עומק שדה. כמו כן, יכולת הייצוב המרשימה של ה-S21 מקבלת בדגם האולטרה שדרוג נוסף וכעת תוכלו להשתמש בה ולצלם סרטונים חלקים ב-4K ו-60 פריימים לשניה בכל אחת מהעדשות השונות. 

בסמסונג שיפרו גם את יכולת ה-Space Zoom, זאת באמצעות המצלמה הרביעית החדשה, שגם היא מצלמת טלפוטו אך עם יכולת צילום אופטית של עד X10. כעת תוכלו לצלם עצמים בקירבה של עד פי 10, ובסמסונג מבטיחים תמונות הרבה יותר מפורטות ונקיות מהפרעות.

גלקסי S21 אולטרה (צילום: יח''צ)
גלקסי S21 אולטרה (צילום: יח''צ)

בהמשך האירוע, סמסונג הכריזו על הדור הבא של האוזניות האלחוטיות - Galaxy Buds Pro. "האוזניות מציעות סאונד סוחף, איכות שיחות מעולה, אפשרות לביטול רעש פעיל , וקישוריות משופרת בין כל המכשירים החכמים שלכם – והכול בעיצוב חדש ומודרני, ציינו בחברה, "Galaxy Buds Pro הן אוזניות הפרימיום הטובות ביותר של סמסונג, ומאפשרות לכם להפיק את המרב מהשימוש בסמארטפון לכל צורך בו תבחרו".

משך השימוש באוזניות עומד על שמונה שעות, אליהן ניתן להוסיף עוד 20 שעות האזנה באמצעות נרתיק הטעינה. כמו כן, בעת שימוש בביטול הרעש הפעיל, עדיין ניתן ליהנות מחמש שעות של השמעה ו-13 שעות נוספות בזכות נרתיק הטעינה אם הסוללה התרוקנה, תוכלו ליהנות משעה שלמה של השמעה לאחר חמש דקות של טעינה מהירה. האוזניות בנויות כך שיתאימו לתעלת האוזן עבור שיפור איכות הצליל. העיצוב החדש גם מפחית את אזור המגע בין האוזן לבין האוזנייה, משפר את הנוחות, וממזער את תחושת האוזניים הסתומות.

כמו כן, האוזניות הן עמידות בפני רטיבות בדירוג IPX78 – הדירוג הגבוה ביותר מבין כל אוזניות Galaxy Buds. בנוסף, כעת גם החשש מפני אובדן אוזניות הוא נחלת העבר כאשר על האוזניות ישנו התקן SmartThings Find שיכול לאתר בקלות את האוזניות שלכם, גם כשהן מחוץ לטווח Bluetooth או מונחות במקום אחר. 

אוזניות Galaxy Buds Pro (צילום: יח''צ)
אוזניות Galaxy Buds Pro (צילום: יח''צ)

מחירים וזמינות:

ה-Galaxy S21 יגיע בתצורת 8 גיגה זיכרון RAM ו-128 גיגה איחסון במחיר של 3,000 ש”ח (זמין בצבעים סגול לילך, אפור, ורוד ולבן)

ה-+Galaxy S21 יגיע בתצורת 8 גיגה זיכרון RAM ו-256 גיגה איחסון במחיר של 3,800 ש”ח. (זמין בצבעים שחור, סגלגל וכסף)

ה-Galaxy S21 Ultra יגיע בתצורת 12 גיגה זיכרון RAM ו-128 גיגה איחסון במחיר של 4,699 ש”ח, ובתצורת 12 גיגה זיכרון RAM ו-256 גיגה איחסון במחיר של 5,199 ש”ח (זמין בצבעים כסף מאט ושחור מאט)

הדגמים צפויים להגיע לישראל ב-4 בפברואר, כאשר בהתאם לדיווחים וההערכות - סמסונג בחרה שלא לכלול מטען ואוזניות בקופסאות המכשירים.

האוזניות יעלו 799 ש"ח והן יהיו זמינות בצבעים שחור, כסף וסגול