לאחר ביקורו המתוקשר בנצרת, ראש הממשלה בנימין נתניהו הגיע היום (רביעי) לכוס קפה אצל ראש העיר נוף הגליל, רונן פלוט. השניים ישבו במשך למעלה מחצי שעה בלשכה שבעירייה וניהלו שיחה בארבע עיניים, במהלכה שוחחו על המשך פיתוח העיר והפרויקטים הלאומיים המתבצעים בה, בהם סלילת הרכבת הקלה לחיפה, הקמת קריית הממשלה החדשה וקריית ההייטק הגדולה בצפון.

ראש לשכתו של נתניהו נכח בחלק מהשיחה ובסיומה הפתיע פלוט כשהוציא חולצה של קבוצת הכדורגל הפועל נוף הגליל, מקום ראשון בליגה הלאומית, הנושאת את השם נתניהו והמספר 5. "עשית הסכם שלום עם ארבע מדינות ערב בתוך חצי שנה, חמסה חמסה", אמר, וראש הממשלה הוסיף כי יש עוד מדינות בדרך והמשימה עדיין לא הושלמה. פלוט העניק את החולצה במתנה לנתניהו שנראה משועשע. "זה תיק 9,000" אמר בהומור", ופלוט מיהר להגיד שהמתנה אינה חורגת מהמותר.

ראש הממשלה הודה על קבלת הפנים הלבבית, ביקש למסור לתושבי נוף הגליל דרישת שלום חמה ובריאות והבטיח להמשיך ולסייע לנוף הכליל  ואמר כי הוא רואה בעיר דוגמה מצויינת לדו קיום אמיתי בהיותה עיר שמתגוררים בה יחדיו יהודים וערבים בהרמוניה. "כולנו אזרחי מדינת ישראל שווים", סיכם.