יהודה, שנדמה שנכנס לבית עם מטרה ברורה לשמור מרחק של שני מטר מכל הדיירים, ממשיך למצב את עצמו כנבל הראשי בבית. טיפוס לא ברור יהודה שלנו, הוא כבר זכה בריאליטי שאף אחד לא ראה, ויתר על רומן בבית כי אף בחורה לא הסתכלה, וירק לאמא שלו בפנים כי הוא ילד רע. וכעת, הוא הילד הרע של העונה, כמו שגיא זוארץ אומר, ספרו לנו מה הטיפים שלכם לשיפור האווירה בבית, זה קל גיא, להדיח את יהודה.

זה ידוע שכל עונה טובה צריכה נבל, אך בעונה הנוכחית הנבלים עולים מהר במדרגות ולא שוכחים לקחת איתם סיגריות. להבדיל מנבלים מוצלחים, יהודה נבל מציק, בריון בלי מטרה, פוצח בריבים ריקים מתוכן, מעצבן ושואל "למה אתה מתעצבן?", נדמה שהוא למד כיצד לעצבן מ-"יומנו של חנון". לא במפתיע ובמהרה, כל דיירי הבית כועסים עליו, מלבד אילון וזהבה, אך זהבה לא קשורה, היא בריאליטי משלה, בלה לה לנד, מנסה להבין מה ההבדל בין רכב פורשה לפורש.

הבנות מרכלות על יהודה יצחקוב (צילום מסך "האח הגדול"

כאמור, יהודה לא לבד, אילון לצידו, מנסה להסביר לאינסטגל כיצד היא מרגישה. היא לא מבינה מה הוא רוצה ממנה, שיעשה משהו עם עצמו ויצלם אותה לאינסטגרם במקום לשחק אותה אומלל. בתחושה של אילון, לגל אסור לדבר איתו, היא מסבירה לו שהכל פילטרים לא מחמיאים בראש שלו, עדיף להשתמש בפילטר שעושה לשון של כלב, או עיניים של מנגה, טוב, זה די ברור שאין לי מושג בפילטרים. בכל מקרה, גל מנסה שנית לדבר עם אילון, אך זה כמו לדבר לקיר עם בעיות קשות בביטחון, וכידוע, עדיף לבחור רקעים יפים יותר להצטלם לידם.

בחזרה ליהודה שבוחר לפתוח ריב עם גל, קל לו לנסות לרדת על מישהי קטנה, אך היא כבר קראה אלפי תגובות שליליות באינסטגרם, היא חסינה לארס שלו, התסכול אוכל אותו והיא מחייכת אליו חיוך של "צלם אותי האח הגדול". לבסוף היא נועצת לו יתד בלב כשאומרת בפשטות: "אויש, אתה מסכן", ולמרות זאת, הוא ממשיך. לא ברור מה מניע אותו, אך בשלב זה ההצגה שלו כבר משעממת. מאוחר יותר, גו'זי אומר לו שהוא כמו השיר: "לאהוב אותך זה לשלם בכאב", לדעתי הוא יותר כמו השיר של בן ארצי: "אני אפס".

שאר הפרק מוקדש ללינור שמסכימה להוריד את האיפור. בנסט, היא מספרת לקארין כיצד האיפור הוא מגן וחומה. גם קארין הייתה מכורה לאיפור, עד שעשתה סוויץ בראש, היא מתוודה בעודה מאופרת בכבדות. לינור שבורה, באבל על המסקרה והאודם, היא על הפנים והדמעות זולגות, לפחות האיפור לא נמרח. רמי שם לצידה, עם או בלי איפור, לדעתו היא מהממת, "את לא יכולה להיות מכוערת", אומר לה הסוריקטה הזקן. ברור שהוא לא אובייקטיבי, אהבה היא עיוורת וסוריקטות לא מייחסות משמעות לגיל.

פרק נוסף בעלילות חבורת השקרנים, שק השרירים והזוג המוזר מסתיים. מחר הכל חוזר חלילה, עד להדחה בשבת, שככל הנראה תוציא את יהודה או אילון מהבית. כנראה אילון, שהדבר הכי מעניין שאמר כל העונה היה כשהקריא את הערך של הספרה חמש מויקיפדיה. בינתיים נאחל בהצלחה ללינור, כיום, נשים כמוה, ללא איפור, כבר לא שורפים על המוקד.