כוחות כיבוי אש פתחו הבוקר (חמישי) בסריקות אחר רוכב ששהה, לפי החשד, על אופנוע שהיה מעורב בתאונת דרכים קטלנית, סמוך למחלף השלום בכביש 20 לצפון, בה נהרג רוכב אחר, בן 19, לאחר שהחליק.

צוותי כבאות והצלה שהוזנקו למקום פתחו בחיפושים בנחל איילון, לאור חשד לפיו רוכב נוסף היה על האופנוע שנפל לנחל. באזור צומת עזריאלי נוצרו פקקי תנועה גדולים הבוקר, והנהגים התבקשו לנוע בדרכים חלופיות.

הרכב שהתנגש בעץ בבת ים, ברחוב קוממיות (צילום: מד''א)
הרכב שהתנגש בעץ בבת ים, ברחוב קוממיות (צילום: מד''א)

פראמדיקית מד"א, נעמה קרמניאן וחובש רפואת חירום במד"א, שמעון פנחס סיפרו על התאונה, כי "הפצוע שכב על הכביש במרחק של עשרות מטרים מהאופנוע כשהוא מחוסר הכרה, ללא דופק וללא נשימה. ביצענו בדיקות רפואיות על מנת להעניק לו טיפול רפואי, אבל הוא היה ללא סימני חיים ולא נותר לנו אלא לקבוע את מותו במקום".

מאוחר יותר נהרג גבר כבן 40 נהרג לאחר שהתנגש עם רכבו בעץ ברחוב הקוממיות בבת ים. צוות מד"א שהגיע למקום, נאלץ לקבוע את מותו.  חובש רפואת חירום במד"א, דניאל גיאת ופראמדיק מד"א, סהר מסס סיפרו: "הרכב היה מפורק לגמרי וחלקיו היו פזורים על הכביש לאורך מטרים רבים. הפצוע שכב בתוך הרכב כשהוא מחוסר הכרה, ללא דופק וללא נשימה. ביצענו בדיקות רפואיות בשטח אבל הוא היה ללא סימני חיים ולא נותר לנו אלא לקבוע את מותו".