הוריו של מנאז זאמן, בן ה-23, אהבו להתפאר בבנם במשך שנים. הם היו מספרים בגאווה על כך שהוא עתיד לסיים תואר ולהפוך למהנדס מצליח. על מנת לתמוך בו ובהצלחתו, כל בני משפחתו היגרו מבנגלדש אל טורנטו, קנדה, כדי שיוכל לזכות בחינוך טוב ויפתח עתיד מזהיר. אך אחרי שנים של שקר, הבן לא עמד יותר בחיים הכפולים שהיו לו, והחליט לעשות מעשה קיצוני. צפו בדיווח על גזר הדין שנקבע בעקבות הרצח המזעזע:

מידי יום, זאמן היה יוצא מביתו על מנת לתפוס את האוטובוס לאוניברסיטה, וכאשר היה חוזר מיומו הארוך, הוא היה מספר להוריו על לימודי הנדסת המכונות שבהם טען שלקח חלק. הוריו של זאמן האמינו במשך השנים כי בנם לומד באוניברסיטה ניו-יורק המצליחה, כאשר בעצם הוא כלל לא התקבל לשם מלכתחילה ונרשם למכללה מקומית, וגם שם נכשל במהירות ונשר מלימודיו בשנת 2015. 

בני משפחת זאמן שנרצחו  (צילום: צילום מסך יוטיוב)
בני משפחת זאמן שנרצחו (צילום: צילום מסך יוטיוב)

מאז, זאמן הסתיר ממשפחתו כי הוא אינו סטודנט. בכל יום הוא היה יוצא מביתו עם תרמיל והמחשב הנייד שלו, והעמיד פנים שהוא הולך לאוניברסיטה, בעוד הוא היה בדרך כלל מוצא לעצמו מקום לנוח או לשחק במשחקי ווידאו שאהב. בקיץ 2019, זאמן ידע שזמנו הולך ואוזל, כיוון שטקס סיום הלימודים התקרב, והוריו הנרגשים לקראת קבלת התואר של בנם והשקר היה נחשף. 

תמונת המשתמש של מנאז' זאמן הרוצח (צילום: צילום מסך יוטיוב)
תמונת המשתמש של מנאז' זאמן הרוצח (צילום: צילום מסך יוטיוב)

בקיץ האחרון, יום לפני שטקס הסיום היה אמור להתקיים, זאמן חזר אל ביתו כשהוא מוטרד כיצד לספר להוריו. על מנת להימנע מלספר את הסוד הגדול, זאמן חיכה לרגע המתאים, ורצח את כל בני משפחתו. כאשר אביו ואחותו היו בעבודתם, זאמן נכנס אל ביתו ושיסף את גרונה של אמו בעזרת סכין שלקח מהמטבח. כשעה לאחר מכן, הוא זאת גם לסבתו. 

לאחר הרצח, זאמן חיכה לאביו ואחותו שיחזרו מהעבודה, וכאשר אחותו הגיע הוא חבט בה בחוזקה ודקר אותה למוות. בשעת לילה מאוחרת, כאשר אביו הגיע, זאמן סיים את מסע ההרג שלו ושיסף גם את גרון אביו. במקום לברוח או להתקשר למשטרה, זאמן נשאר בביתו והחל לשחק במשחקי מחשב, שם הוא כתב: "הרגע שחטתי את כל משפחתי", בעוד חבריו הוירטואליים היו בטוחים כי הוא מתבדח. אך מספר דקות לאחר מכן, הוא שלח ברשת תמונה של גופות בני משפחתו. 

אחרי התמונה ששלח, משתמשי הרשת החליטו לאחד כוחות ולנסות לאתר את מיקומו בעזרת כתובת ה-IP של המחשב שלו. כאשר הם הצליחו למצוא היכן זאמן נמצא בעולם, החבורה התקשרה למשטרה המקומית, שהגיעה אל זירת הפשע ומצאה שם את זאמן ואת כל גופות בני משפחתו. לאחרונה, בית המשפט קבע כי זאמן ישלח לכלא, כאשר גזר הדין שנקבע הוא 40 שנה. הרצח התבצע על מנת לשמור על סודו מפני משפחתו - אך כעת, כל העולם יודע.