ביום שני האחרון, גבר חמוש ולבוש בציוד טקטי מלא, פרץ אל מקלט לבעלי חיים במלבורן, אוסטרליה, ודרש לדעת היכן נמצאים כל החתולים. הגבר הנסער איים ברובה סער על אחת מאנשי הצוות במקום ואף לקח אותה כבת ערובה וקשר אותה לכיסא על מנת שתגלה לו את התשובה לשאלה המוזרה שדרש לדעת.

בכיר במשטרה המקומית, סמל גלן קרוז, אמר בראיון לתקשורת כי העובדת הצעירה, בת ה-23, עמדה בכניסה למקלט לבעלי חיים, לפני שהבחור התמהוני הגיע אל המקום. היא ניגשה את חלון מכוניתו על מנת לברר מדוע הגיע, כאשר תחילה, לדבריה, היא חשבה שמדובר בשוטר בשל המדים הטקטיים שלבש. 

"הוא ביקר ממנה למסור לו את הטלפון הנייד שלה והחל לאיים עליה ברובה", סיפר השוטר קרוז. הגבר, שתואר בסביבות גיל 40, לקח את הצעירה כבת ערובה אל תוך המקלט, תוך שהוא הצמיד לה את כלי הנשק לגב, קשר אותה לכיסא ושאל אותה שוב ושוב "היכן החתולים?". על פי הדיווחים, הצעירה, שלא נפצעה פיזית, הצליחה להשתחרר מהקשר, אחרי שהגבר עזב, ומיד הזמינה את כוחות המשטרה.

דובר המקלט פרסם מאז הודעה, לפיה ההנהלה והצוות היו "המומים ומודאגים ביותר מהאירוע", והוסיפו כי: "רווחת אנשי הצוות היא בעדיפות עליונה". כמו כן, הודגש כי אף אחד מבעלי החיים במקלט לא נפגע במהלך האירוע. בימים אלו, משטרת ויקטוריה עצרה חשוד, בן 44, שענה על הקריטריונים והוא נלקח לחקירה. על פי הדיווח בערוץ החדשות ABC, מהמשטרה נמסר כי העבריין ככל הנראה פרץ אל המקלט על מנת "להציל את החיות".