ביום שני האחרון נשלח לממונה על בריאות הציבור במשרד הבריאות, ד"ר שרון אלרעי פרייס, מכתב התראה לפני נקיטת הליכים משפטיים בגין פרסום לשון הרע ושקר מפגיע, שנשלח על ידי ארבעה רופאים אשר השתתפו בסרטם של אורלי וילנאי וגיא מרוז, "ומה אם כל העולם טועה?".

ד"ר אלרעי פרייס בוועדת החוקה, קרדיט ערוץ כנסת

מטעם הפונים נמסר: "מתוך כנות כוונותיהם, ניסו הפונים, לפעול באופן דיסקרטי, פניות של עורכי הדין אל ד"ר פרייס לא נענו, היא הפנתה לעורכי הדין של המשרד שטרם הגיבו עד היום.

"הפונים הודיעו מראש שכל מטרתם הוא לקבל התנצלות פומבי על ההכפשה של ד״ר פרייס, הם לא עושים זאת בשביל פיצוי כספי וכל סכום שיתקבל בעקבות תביעה כזו יופנה לסייע למשפחות שנפגעו מהצעדים הדרקוניים של הממשלה".

ממשרד הבריאות נמסר בתגובה: "ד"ר שרון אלרועי פרייס, ראש שירותי בריאות הציבור מביעה את עמדותיה כחלק מתפקידה ועושה לילות כימים למען בריאות הציבור.  אנו במשרד הבריאות דוחים בשאט נפש כל איום בתביעת השתקה נגד ד"ר שרון אלרועי פרייס".

כזכור, סרטם של צמד העיתונאים אורלי וילנאי וגיא מרוז שעלה לרשת פייסבוק בשבוע האחרון, עורר הדים רבים, ביניהם כאלו שהצדיקו את מטרתו ואת תכניו, וביניהם גם הרבה דעות שהתנגדו לו חריפות, ואף טענו שמדובר ב"חצאי אמיתות" ובסילוף הנתונים.