סרטון קורע לב, שתועד בפארק שינשיאנג שבסין, הצליח לרגש את כל העולם, במסגרתו כלב אחז בשלט והתחנן בפני העוברים והשבים שיחזירו לו את חברו הטוב ביותר. הכלב מאומו, מסוג גולדן רטריבר, נהג לשחק עם הכלב של שכנו, דידו שגם היה מסוג גולדן רטריבר, והשניים הפכו לבלתי נפרדים. בחודש שעבר, דידו נגנב ומאז מאומו עצוב מהיעדרו. צפו בתיעוד המרגש שיגרום גם לכם להזיל דמעה:

במטרה למצוא את הכלב דידו, פורסם ביום חמישי האחרון סרטון שמציג את מאומו עם שלט שהחזיק בעזרת שיניו באמצע הרחוב הסואן, בו הוא התחנן בפני האנשים בפארק שיעזרו למצוא את חברו הטוב. הסרטון, שהפך לוויראלי ברשת, הועלה על ידי גבר בשם שאו, שהיה בעליו של הכלב הגנוב, והוא גם זה שהכין את השלט. 

חברת בן אנד ג'ריס המפורסמת הוציאה גלידה לכלבים - לא מאמינים? כנסו וגלו

הכלב מאומו שיצא לחפש את חברו הטוב  (צילום: צילום מסך: דיילי מייל)
הכלב מאומו שיצא לחפש את חברו הטוב (צילום: צילום מסך: דיילי מייל)

הסרטון המרגש תיעד את הרגעים בהם מאומו שבור הלב בכה בפארק ואפילו שכב על האדמה בה נהג לבלות עם חברו האבוד, כשהדמעות זולגות על פניו. בנוסף לסרטון העצוב, שאו גם שיתף תיעוד ממצלמת אבטחה במעגל סגור המציג את הרגע בו דידו נגנב על ידי אדם שנסע על תלת אופן וקשר אליו את הכלב. בראיון לאתר החדשות New Beijing Post, שאו סיפר: "קיוויתי שמאמו יוכל למשוך את תשומת ליבם של אנשים שיקראו את השלט ויעזרו לנו לחפש את דידו". 

הכלב מאומו מזיל דמעה (צילום: צילום מסך: דיילי מייל)
הכלב מאומו מזיל דמעה (צילום: צילום מסך: דיילי מייל)

בהמשך הראיון שאו הוסיף: "היינו בהרבה מקומות – שווקים, מקלטים לחיות ואפילו בתי שחיטה לכלבים, והוצאנו כמה שיותר עלונים, אך לא היה לנו מזל בינתיים. ידענו שהסיכוי למצוא את דידו הוא קלוש אבל אנחנו לא מוותרים. מאמו מחכה להתאחד עם דידו".