ברקע ניסיונות החיבורים בין המפלגות לקראת הבחירות לכנסת ה-24 התארח חבר הכנסת אלי אבידר (ישראל ביתנו) היום (ראשון) ב"תשע" עם גדי נס ברדיו צפון 104.5FM, ותקף בחריפות את ראש הממשלה בנימין נתניהו שלטענתו "מכניס אותנו לסגרים כדי שהוא יעשה קמפיין בחירות". בהמשך נקב במספר המנדטים שלדעתו יקבל ראש הממשלה בבחירות הקרובות והוסיף: "אם הוא עובר את ה-28 מנדטים, תקרא לי אלי קוגלגר אבידר".

בפתח דבריו התייחס אבידר לסגר השלישי ולמצב התחלואה בנגיף הקורונה: "אנחנו תשעה מיליון איש, יש 900 חולים קשים. מה קרה? מה הסיפור? זה כבר סגר שלישי שהוא מכניס אותנו. הוא סוגר את כל המדינה ומסתובב בארץ. מסעות ביבי בארץ ציון. יש אנשים שאין להם עבודה. הוא לא מתבייש? הכריזו על סגר שלישי, 50 אלף נזרקן לאבטלה ואלי כהן אומר לי בתור רואה חשבון שזו הפגיעה הכי קלה בכלכלה. אין להם בושה לחברה האלה בליכוד? לאנשים אין מה לאכול". 

חבר הכנסת הוסיף כי "המצב לא מצדיק סגר ראשון שאמרו לנו שאין מספיק מכונות הנשמה, המצב לא מצדיק סגר שני שאמרו לנו שיש עלייה בתחלואה והמצב לא מצדיק סגר שלישי. בואו נגיד את האמת. אי אפשר לשקר לציבור כל הזמן".

לדבריו, "יש אזורי תחלואה, צריך לסגור אותם ולטפל בהם. אין שום הצדקה לסגור את כל המדינה. בשביל מה סגרו את חיפה? את כרמיאל? הסתכלתי על חיפה ובא לי לבכות. זו עיר מדהימה אבל היא מתה".

לאחר מכן מתח ביקורת על נתניהו ואמר כי "צריך להגיד לראש הממשלה הזה שאנחנו מבינים שהוא רצה סגר שלישי כדי שלא נעשה קמפיין בחירות והוא יסתובב בארץ ויצטלם עם המתחסנת מספר שני מיליון... את מי זה מעניין בכלל? הוא עושה קמפיין בחירות. הוא צריך להתבייש. לאנשים אין עבודה. הציבור הישראלי הוא פראייר". 

אתה קורא למרד?
"אני קורא לאנשים לצאת להפגנות. כל עוד נתניהו עומד בראש הליכוד לא נשב איתם בקואליציה, לא נשב איתם בישיבה מזרחית, לא נשב איתם על הכיסא, לא נשב איתם בשום מקום. כי התקלה הזאת שנקראת נתניהו היא מקור הבעיה".

לליכוד יהיו בין 38 ל-40 מנדטים.
"אם הוא עובר את ה-28 מנדטים, תקרא לי אלי קוגלגר אבידר. אתה יודע למה? כל שבוע שעובר יש עשרות אלפי מובטלים חדשים, וכל עוד החוצפן הזה לא יפסיק לעשות סגרים פוליטיים ולזרוק אנשים לאבטלה כדי שהוא יוכל לג'עג'ע בין היישובים הערבים ויגיד להם 'לכו תתחסנו' ויגיד שטויות גם, 'אנחנו אוהבים ערבים'. פתאום נתניהו אומר 'התרגשתי, הייתי באום אל פאחם, ראיתי אותם בכל מקום'. איזה גאון, היה בעיר ערבית וראה ערבים, ממש איינשטיין".