הציוץ בעמוד הטוויטר של עיריית ערד הצליח לעורר את השיח סביב פתיחת מחלף מיתר, שעתיד להתקיים ביום חמישי הקרוב, בזכות שימוש בציטוט ממערכון של "היהודים באים". בציוץ, שתוך שעות ספורות כבר שבר את הרשת, הופיע הכיתוב: "תפתחו כבר ת'כושלאמא של הגשר", שהוא רפרנס מוצלח ומעניין לגאג המפורסם "סגור ת'כושלאמא של הלהקה". הציוץ של עיריית ערד: 

המערכון של "היהודים באים" ממנו נלקח המשפט שעורר סערה ברשת:

הגולשים, שמיד הבינו את הרעיון שמאחורי המשפט שהתלווה לתמונה של הדרומי, לא הצליחו להישאר אדישים לשנינות שהפגינו הכותבים של עיריית ערד. גם הסטנדאפיסט נדב אבוקסיס אהב את המסר העוקצני וכתב: "דודי אמסלם בתגובה; 'יש מניאק שיושב לו בטוויטר של עיריית ערד, ויודע שהוא מניאק. אבל ההם שם למעלה לא יודעים שהוא מניאק'". אמסלם, שר הדיגיטל והסייבר, הבחין בתגובה של אבקסיס וענה לו בקריצה: "אני שמח שאתה עוקב". עיריית ערד מיהרה להסביר:

רבים צחקו מהציוץ המצחיק, שיצר באז אדיר לחשבון טוויטר לא מאוד פעיל, ועקצו בחזרה. "מישהו פה הולך להיות מפוטר", כתב אחד הגולשים, בעוד אחר הוסיף: "הטעם... כנראה רע. אבל הרפרנס... מעולה". גם מרדיו 103 נכתב: "ואנחנו חשבנו שלנו יש פה מלוכלך". הגולשים אמנם הבינו במהירות את מקור הבדיחה, אבל עיריית ערד העדיפה שלא להשאיר את הבדיחה להבנת הגולשים ומיהרה להסביר את הבדיחה הגסה. בציוץ נוסף שהם העלו נכתב: "טוב נו, זה מכאן", כאשר מתחת צורף הקטע ממנו נלקח המשפט.