זוג דייגים נתקל במהלך מסע הדיג שלהם, בדרווין שבאוסטרליה, בגבר עירום שנתלה על עץ מעל נהר שורץ תנינים. השניים, קאם פאוסט וקווין ג'וינר, שמעו הבחור, לוק ווקרסנסקי בן ה-40, קורא לעזרה והגיעו מיד על מנת לחלץ אותו מהמצב הביזארי אליו נקלע. רק אחרי שעברו איתו מסע ארוך בדרך חזרה אל העיר, התברר להם מי אותו הבחור. צפו בתיעוד מרגעי החילוץ של הגבר התמהוני בנהר:

"שמענו צעקות חזקות והיה נשמע לי שהוא צעק לעזרה, אז התקרבנו עד שיכלנו לראות אותו", הסביר פאוסט לחברת החדשות האוסטרלית 9News. להפתעתם, כשהם התקרבו הם הבחינו בווקרסנסקי העירום שנצמד בחיבוק אל אחד העצים, כשהוא מלוכלך ומכוסה בעקיצות של יתושים. כמו כן, פאוסט סיפר כי הגבר העירום אמר להם שהוא אבד ביער לאחר שהלך לאיבוד אחרי מסיבת הסילבסטר שהתרחשה ימים ספורים קודם לכן. 

מתוך רגעי החילוץ של העבריין מהנהר (צילום: רשתות חברתיות)
מתוך רגעי החילוץ של העבריין מהנהר (צילום: רשתות חברתיות)

בעזרת הסירה שלהם, שני הדייגים התקרבו אל ווקרסנסקי, כאשר לדבריהם, רק שפגשו אותו מקרוב הם הבינו את חומרת המצב שלו. השניים סיפרו כי  הוא מאוד רצה לצאת משם והוא שמח מאוד כאשר נחלץ מהמצב המבהיל, ואף התקבל בסירה עם בירה קרה. לאחר שהשלושה חזרו אל העיר והתקשרו אל שירותי הבריאות המקומיים במטרה לעזור לווקרסנסקי, הם גילו את הסיבה האמיתית בגללה הוא שהה ביער. 

"התכוונתי לנסוע אל בית החולים כדי לבקר אותו וכשהגענו אמרו לנו שהוא נמצא שם עם אזיקים וכי שני שוטרים מטפלים בו", סיפר פאוסט. התברר, כי וקרסנסקי הוא עבריין נמלט שהיה מבוקש בגין שוד מזוין. על פי החשד, החשוד נמלט ימים ספורים קודם לכן, אחרי שהצליח להשתחרר מצמיד האזיק האלקטרוני שהיה צמוד אל הקרסול שלו ואיתר את מיקומו. כך, בזכות טוב ליבם של שני הדייגים, הם לא רק עזרו לאדם שנקלע למצוקה, אלא גם תפסו באותה הנשימה פושע מבוקש.