סבתא לשלושה נכדים חשפה כיצד הכירה את הארוס שלה, שקטן ממנה ב-28 שנים. שרון הוקינס בת ה-50, ופרי הופשטיין בן ה-22, נחשפו אחד לשנייה לראשונה דרך אפליקציית הטינדר, לאחר שהמבוגרת הורידה את טווח הגילים שלה ל-19 על מנת להכיר בחור צעיר. כעת, אחרי שנה של זוגיות, הזוג מצפון קרוליינה, ארה"ב, מתכנן להתחתן. 

הוקינס עובדת בימים אלו כמורה בבית ספר תיכון, בו עד לא מזמן הופשטיין למד, על אף שבבית הספר השניים כלל לא הכירו. "אני אולי מבוגרת מספיק כדי להיות אמו של פרי, או המורה שלו, אך אני לא אתן לזה למנוע ממני לרדוף אחרי האושר. פרי ואני נועדנו להיות יחד ולא אכפת לנו מה אחרים חושבים". 

זוג נשוי, בעל הפרש גילים של 45 שנה, נלחם על אישור לחיות יחד | אלו הפרטים

הוקינס והופשטיין (צילום: רשתות חברתיות)
הוקינס והופשטיין (צילום: רשתות חברתיות)

בשנת 2015 הוקינס ובעלה לשעבר התגרשו, אחרי שהיו נשואים זה לזה במשך 16 שנים. "בעלי לשעבר, שהיה בגיל שלי, היה נהדר בהתחלה, אך בשנה האחרונה מצאתי את עצמי מגניבה מבטים על גברים אחרים בשנות ה-20 לחייהם והחלטתי למצוא מישהו שיתאים לי יותר", סיפרה הוקינס לאתר החדשות Daily mail. 

אחרי שהיא החליטה להוריד את אפליקציית ההיכרויות טינדר, היא נתקלה בפרופיל של הופשטיין הצעיר, שהתברר כי היה חבר בעבר של אחד מילדיה. הוקינס סיפרה לבן זוגה הצעיר על היותה סבתא, שהיא גם אמא של חבר ותיק, אך לדבריהם, לא היה אכפת לו. כמו כן, גם ילדיה של הוקינס הגיבו בצורה מקבלת ואף התבדחו על הסיטואציה הביזארית. בשלב מסוים השניים הפסיקו להתראות עקב מחלוקות שנוצרו בעקבות פער הגילאים ביניהם, אך האהבה ביניהם הייתה חזקה מידי והם חזרו לקשר.

הוקינס והנכד שלה (צילום: רשתות חברתיות)
הוקינס והנכד שלה (צילום: רשתות חברתיות)

עם פרוץ מגיפת הקורונה, השניים החליטו לעבור להתגורר יחד על מנת שיוכלו להתראות יותר. מאז, השניים חיים יחד באהבה גדולה, על אף התגובות שהם מקבלים מהסביבה. "פעם אחת יצאנו לקניות ונתתי לפרי את כרטיס האשראי שלי כדי שישלם על משהו והקופאית אמרה לי שאני לא יכולה לתת לבן שלי להשתמש לי בכרטיס", סיפרה הוקינס והוסיפה: "ניסינו שלא לצחוק, אבל זו כבר הפכה להיות הבדיחה הפרטית שלנו".