אם חשבתם שהחיסון שעשה נתניהו משך לא מעט תשומת לב, עוד לא נתקלתם בקיריאקוס מיצוטאקיס, ראש ממשלת יוון, שקיבל את מנת החיסון השנייה שלו. אתמול (שני), עורך של תאגיד החדשות BBC, דינו סופוס, העלה לעמוד הטוויטר שלו את התמונה של מיצוטאקיס, שבחר לקבל את החיסון שלו תוך שהוא משוויץ בגוף שלו – וזו גם לא הפעם הראשונה. צפו בראש ממשלת יוון מקבל חיסון לקורונה עם חזה חשוף:

על הפוסט בטוויטר של סופוס, שזכה לאלפי לייקים, הוא כתב: "אנחנו צריכים לדבר עם פוזת החיסון של ראש ממשלת יוון". בהמשך הפוסט, העורך דאג לצרף עוד כמה תמונות חושפניות של ראש הממשלה היווני, כשהוא מבלה בים עם חברים כשחזהו חשוף, לצד תמונה שלו עם שרשרת צלב, כיאה לנוצרי אורתודוכסי. הפוסט הוויראלי של דינו סופוס:

בעקבות הפוסט הוויראלי, תגובות הגולשים לא איחרו להגיע. "אני חושב שאנחנו יכולים לסמוך על זה שמרקל לא תלך בעקבותיו, אבל מקרון או ראשי ממשלה אחרים יכולים. ראשי ממשלה ונשיאים שמקבלים חיסון יכול להיות רעיון מצוין ללוח שנה", כתב אחד הגולשים, בעוד אחר הוסיף: "לראות את הפטמה של ראש הממשלה שלך בהחלט יכול לגרום לאסון לאומי". את מנת החיסון הראשונה, הוא דווקא קיבל עם חולצה: