אתמול (שני) נודע כי ועדת הלסינקי, הממונה על פיקוח עריכת ניסויים בבני אדם, טענה כי מבצע החיסונים של חברת 'פייזר' הינו ניסויים בבני אדם. אראל סג"ל ורועי עידן זעמו בתוכניתם ב-103FM על פרסום הדברים הללו מצד התקשורת, והעבירו ביקורת על עורכי התוכנית "שש עם עודד בן עמי" בערוץ 12. "מבוגרים רואים את הפרסומים ונבהלים. אלה מדענים, לא חשבתם פעמיים לפני שאתם פותחים את הפה? הכל פוזיציה?". עידן הוסיף: "אלה פוליטיקאים שכרגע ממלאים איזשהו תפקיד אחר ומשתמשים בתפקיד הזה כדי לקדם את הפוליטיקה שלהם, זה הכל".

עודד בן עמי על הפרסום בנוגע לפייזר, קרדיט חדשות 12

סג"ל: "אתמול היה את הסיפור עם ועדת הלסינקי, פתאום יצאו באיזו כותרת - 'החיסונים של פייזר - ניסויים בבני אדם'. אבל היה כבר ניסוי, ה-FDA נתן לו אישור, ואמרו 'אולי צריך לעצור את החיסונים'. עכשיו, בגלל ועדת הלסינקי, אנשים באים ואומרים שההורים המבוגרים שלהם נבהלו. את מי שצריך באמת לעלות על הגריל זה את העורך של עודד בן עמי, כי כל כך הרבה אנשים מבוגרים יושבים ורואים את עודד בן עמי מדבר וכו', הממלכתי כן? ואנשים אומרים, 'עושים עלינו ניסויים'".

עידן: "מי שרואה את זה, הקורונה זו הבעיה הכי קטנה שלו בחיים".

סג"ל: "אנשים מבוגרים רואים את זה ונבהלים, הם לא רוצים ללכת לעשות את החיסון השני כי מה יקרה, עושים עליהם ניסוי. אלה מדענים, לא חשבתם פעמיים לפני שאתם פותחים את הפה? הכל פוזיציה?".

עידן: "אלה מדענים כמו שהחגי הזה מהמפלגה של בוגי הוא מדען".

סג"ל: "פרופ' חגי לוין".

עידן: "אלה פוליטיקאים שכרגע ממלאים איזשהו תפקיד אחר ומשתמשים בתפקיד הזה כדי לקדם את הפוליטיקה שלהם, זה הכל".