עוד חציית קו אדום במגזר החרדי בירושלים: שוטרים שהגיעו הבוקר (רביעי) לשכונת "עזרת תורה" בבירה, על מנת לבצע אכיפה של תקנות הקורונה בעקבות הפרה של הנהלים, הותקפו על ידי הנוכחים במקום ואחד השוטרים שטרם הספיק לרדת מהניידת נפגע בראש מאבן שיודתה לעבר הניידת וניפצה את השמשה שליד הנהג. כוחות משטרה פועלים במקום במטרה להתחקות אחר מיידה האבן וכן מבצעים אכיפה של התקנות כאמור. בנוסף, המשטרה עצרה חתונה רבת משתתפים בשכונה חרדית.

בשעות הבוקר הוזעקו כוחות משטרה לשכונת "עזרת תורה" בעקבות דיווח על מוסד חינוכי לכאורה הפועל במקום ומפר את הנהלים שעה שעשרות תלמידים שוהים באותו מוסד.

תיעוד התקהלות אסורה בחתונה בירושלים. צילום: דוברות המשטרה

בעקבות המידע הוזנקו כוחות משטרה לבצע אכיפה כנגד מפרי התקנות אלא שעם הגעתם למקום, בעת שהניידת עמדה בחוץ נזרקה אבן גדולה שניפצה את שמשת החלון במושב שליד הנהג ופגעה בראשו של השוטר שהתלווה לביצוע המשימה. כתוצאה מהפגיעה נפצע השוטר בראשו ומושב הניידת כוסה בשברי השמשה. השוטר קיבל טיפול רפואי ואילו חבריו ליחידה המשיכו במשימה לביצוע אכיפה של תקנות הקורונה.

מדובר בחציית קו אדום נוספת ומסוכנת למדי שעה ששוטרים שמגיעים לבצע פעולות אכיפה מותקפים באלימות ובידויי אבנים המסכנים את חייהם. במשטרה רואים את האירוע בחומרה רבה ועושים מאמצים לאתר את המעורבים. במקביל נמשכה האכיפה במקום.