אביר קארה, מנהיג מחאת 'השולמנים' שהצטרף אתמול למפלגת 'ימינה', שוחח הבוקר (רביעי) עם גולן יוכפז וענת דוידוב בתכניתם ב-103FM. קארה התייחס לאירועי האלימות השונים בהם נקשר שמו בתקופה האחרונה, ובתשובה לשאלה האם יערוק לנתניהו לאחר הבחירות אמר: "יכולתי להצטרף לנתניהו כבר עכשיו, אבל אני חושב שנפתלי בנט יהיה ראש הממשלה הבא".

מה שלומך?
"בוקר טוב לכם ולכל העצמאיים פרנסה טובה. איזה בוקר עוצמתי".

בנט בביקורת על דברי ראש הממשלה

עד כדי כך עוצמתי שהרמת יד על דותן סופר? 
"אני האזנתי לדברים שלו בקשב רב ואשמח לענות לטענות, במהלך השנה האחרונה היו לא מעט מקרים בהם ניסו לפגוע בי ובמשפחתי ואני מדבר על זה לא מעט פעמים. בהרבה מאוד מהמקרים האלה הגבתי בצורה מעט אגרסיבית, אבל חבר'ה אנחנו הגענו לפגישה ביום שישי והיו בה עוד ארבעה נציגים - אני אשמח שתעלו אותם לשידור בכדי שיאמרו את הדברים כמו שהם באמת היו".

אביר, תספר לנו מה היה שם?
"אני הגעתי במטרה לאחד את כל העצמאים תחת מטריה אחת, ואמרתי גם לחברים שיצטרפו, וגם עכשיו אני אומר שכל מי שרוצה לשנות את המציאות של העצמאיים ושל היוזמה הפרטית, של השוק החופשי והתחרותי במדינת ישראל יש לו בית ויש לו לאן ללכת. יש אנשים שמחפשים להגיע לכותרות לא על סמך העשייה שלהם אלא על סמך דברי בלע על אחרים ולחפור קבר לחברים שלהם. אני לא צריך להגיד כלום, ויודע שהיו שם עוד אנשים והם ראו מה באמת היה שם". 

אתה נכנס עכשיו לתוך מפלגה קיימת, ומה הלאה?
"היו לי הרבה מאוד דילמות האם להיכנס למפלגה קיימת או להקים מפלגה. בחנו את הדברים לעומק ומתוך הדברים ששמעתם שזה פשוט שקר, וזה אפילו לא משהו שאני רוצה להתייחס אליו". 

מי מבטיח שאחרי הבחירות, כשאתה רץ עם בנט, לא תערוק בסוף לנתניהו?
"היו מספיק זוחלי גחון לפנינו, ובינינו? יכולתי להצטרף לנתניהו כבר עכשיו, אבל אני חושב שנפתלי בנט יהיה ראש הממשלה הבא, והוא האדם המתאים לתפקיד. באו תראו אותנו עובדים בשטח, עובדים חזק. תבינו, העולם הוא אנרגיה - כשבן אדם חושב על המינוס שלו כל היום המינוס שלו גדל". 

המינוס מבחינתכם זה נתניהו.
"אם אתם מתכוונים להמשיך בשיח שלא מדבר על מהות, ולא מדבר על בעלי העסקים הקטנים והבינוניים, ולא מדבר על עצמאיים ויוקר המחיה או הדיור במדינת ישראל זה לא מקדם אותנו לשם מקום ומשמר את הקיים".

שאלה אחרונה: למי כתבת שתשים לו רימון מתחת לבית?
"לא פעם איימו עליי שלא להצטרף לפוליטיקה. לילה אחד מתקשר ממספר חסוי מישהו ומאיים לאנוס את אשתי, ולקחתי את הטלפון ועניתי באגרסיביות קשה. כמובן שיש דברים שהם לא מכבדים ולא מכובדים, אבל אנחנו סופגים הודעות ושיחות רבות כאלה. אם יש אדם שנפגע ממני באיזושהי צורה ולא היה צריך להיפגע אז אני קודם כל מתנצל. כמובן שאנחנו הולכים למקומות טובים למען עם ישראל, ואני מאוד מקווה שתעלו גם אנשים שיודעים מה עשינו בשנה האחרונה".