מנהלת היחידה למחלות זיהומיות בשיבא, פרופ' גליה רהב, התייחסה הבוקר (רביעי) בראיון בכאן רשת ב' להמלצה לחסן נשים בהריון, ואמרה כי "שלוש מהנשים בהיריון שחלו בקורונה לאחרונה נדבקו במוטציה הבריטית". בנוסף, היא המליצה לנשים במחצית האחרונה להיריון להתחסן, אך הוסיפה: "לא הייתי רצה לחסן נשים בתחילת ההיריון".

גם פרופ' נחמן אש התייחס לנושא, וקרא הבוקר לנשים בהריון שיש להן סיכוי לחלות קשה להתחסן. "היו צבר מקרים של חולות קשה בהריון, ולנוכח זה עשינו הערכה מחדש של ההמלצה לחסן נשים בהריון והחלטנו לשים אותן בקבוצת תיעדוף", הסביר אש בכאן ב', והוסיף: "אנו ממליצים לנשים בהריון בעיקר עם גורמי סיכון לתחלואה קשה להתחסן. על אף שהם לא נכללו במחקר, הסתכלנו על ההיגיון הביולוגי, הערכנו שאין סיכון לעובר".

פרופ׳ גילי רגב-יוחאי על חיסון נשים בהיריון לקורונה (צילום: דוברות בי"ח שיבא שבתל השומר)

על הדיווח כי יעילות המנה הראשונה של החיסון של פייזר פחותה, אמר: "התייחסתי לעניין של הירידה במספר החולים. אמרתי שאין ירידה במספר החולים הקשה, אלא שיש עלייה שלא הייתה צפויה נוכח כניסת החיסונים. כלומר, ללא חיסונים היינו צופים ליותר חולים קשים ועכשיו עדיין יש חולים קשים".

פרופ' גילי רגב יוחאי, מנהלת היחידה למניעה ובקרת זיהומים במרכז הרפואי שיבא, אמרה בכאן ב': "הקצב של המוטציות מדאיג ולכן נתכונן לאפשרות שנצטרך חיסון חדש לקורונה. כמו בשפעת - מדי שנה להתחסן במשהו עדכני יותר".