במהלך ראיון לתוכנית האירוח הבריטית Steph's Packed Lunch, אישה אחת חשפה כיצד היא גילתה שבן זוגה הומו, אחרי 15 שנות נישואין. קרוליין הובדיי, שהתראיינה בתוכנית, סיפרה כי בעלה היה מודע לנטייה המינית שלו עוד מאז שהיה נער, אך למרות זאת, הוא הסתיר זאת ממנה במשך כל השנים. צפו בראיון של הובדיי בתוכנית האירוח:

השניים נפגשו במהלך קורס להכשרת מאמנים ועד מהרה הם הפכו לזוג, שהתחתן בשנת 2000. בראיון בתוכנית הובדיי סיפרה: "הכל היה נורמלי לחלוטין, היינו ממש מאושרים. הוא היה בחור נהדר, מצחיק ואינטלקטואלי – זה הרגיש כמו חלום שהתגשם". אך עם זאת, כלל הנישואין נמשכו, הקשר בין השניים החל להתרופף והיא החלה להרגיש ממנו ריחוק. 

"היה מחסור באינטימיות. לא ממש הבנתי מה היה חסר בחיי, עד שנכנס אליהם גבר אחר ששינה את הכל. בסופו של דבר, ניהלתי רומן עם אותו האדם ובאמת חשבתי שאני האשמה לכך שהנישואין שלנו כשלו", סיפרה הובדיי. למרות הרומן, השניים המשיכו לחיות יחד עוד כשש שנים, עד שבסופו של דבר האמת יצאה אל האור. 

בשלב מסוים, לדבריה של הובדיי, חלק מהתנהגויותיו של הבעל החלו להשתנות והיא חשבה שהוא הכיר מישהי אחרת, אלא שאז, היא הציצה בטלפון שלו וראתה כי הוא מתכתב עם גבר. כבר באותו הרגע הובדיי החליטה להתעמת עם בעלה – והוא מיד הודה באמת. "הרגשתי הקלה כי זה הסביר המון דברים, בעצם הרגשתי קצת עצובה בשבילו שהוא חי בשקר במשך כל השנים האלה", סיפרה הובדיי.

אלא שעם הזמן, האמפתיה של האישה הפכה לכעס, כיוון שהיא הבינה שהוא אמנם חי בשקר, אך גם גרם לה לחיות בחברת אדם שלא אוהב אותה בצורה רומנטית. "כל מה שהכרתי היה שקר. כל אותם מכתבי אהבה והרגעים הנהדרים שהיו לנו יחד, התחלתי להטיל ספק בכל זה", היא הסבירה. אך למרות זאת, הזמן חלף והובדיי החליטה להשלים עם המצב ואף נשארה בקשר טוב עם בעלה לשעבר. 

"אני לא אומרת שזה היה קל, עברנו הרבה טלאות בדרך והרגשתי שחיי נגנבו באיזשהי דרך, אבל אז חשבתי שוב – האם הייתי מוותרת על כל מה שהיה? האם איבדתי את כל 15 השנים האלו או שלקחתי מהן משהו? על אף שאהבתי אותו והוא אהב אותו בצורה אחרת, החברות בנינו יותר חשובה לי מכל פגיעה", סיכמה הובדיי.