לאחר הצטרפותו של אביר קארה לימינה ונפתלי בנט, היום (רביעי) הודיע אביעד בן סעדון, דמות בולטת נוספת במחאת העצמאים, כי הוא חובר למשה יעלון ומצטרפת למפלגת תל''מ. לאחר הודעתו, דיבר בן סעדון עם ענת דוידוב ב-103FM והסביר מה מנע מהעצמאים להקים מפלגה אחת שתייצג את כולם. "יש המון אגו, תככנות וטריזים אישיים,כשאתה רואה שיש כאלה שמתעסקים באיך הם נכנסים במאה אחוזים ומתעסקים בלהכניס נציגות שכונתית פנימה, אז רואים הבדלים בגישה", הסביר.

למה אתם מתפזרים לכמה מפלגות? בסוף אתם עלולים להפסיד מכל הסיפור הזה.
"הייתה צריכה לקום מפלגה של עצמאים, מפלגה שקמה פעם במאה שנה, אך לצערי בדרך יש המון אגו, תככנות וטריזים אישיים, זה בא לידי ביטוי, אז ניסינו להכניס את זה לתוך הממשלה".

הפגנת העצמאים בדרך יפו (צילום: התנועה לעידוד האופנה בישראל)

ומה קרה? איפה הקצר?
"הקצר מגיע מקיומו של חשש. צריך אנשים אמיצים בסופו של דבר, וכשאתה רואה שיש כאלה שמתעסקים באיך הם נכנסים במאה אחוזים ומתעסקים בלהכניס נציגות שכונתית פנימה, אז רואים הבדלים בגישה".

אז אתה אומר שקארה הלך על בטוח? 
"אני לא דיברתי על קארה ספציפית, יש כמה נציגויות לעסקים. הרעיון המרכזי היה לגבש את הדבר הזה ביחד וזה לא צלח, ועכשיו כל אחד בוחר את הדרך שלו. הדרך שלי והעמדות שלי ידועות, גם כשהייתי בתוך שולמן ידעו מה אני חושב על ראש הממשלה, וכל הסיטואציה שקשורה לראש הממשלה, אני רוצה להתרחק ממנה, אני רוצה להביא שינוי. כרגע כל המערכת נבנית, יעלון יצא בלי רשימה ואפשר לראות שיש נבחרת שלדעתי היא האיכותית ביותר בכנסת".

אם קולות פשוט ייזרקו לפח, מה עשיתם בזה?
"אני לא רואה שקולות נזרקים לפח. בסוף זה יתחלק לצערי לכן או לא ביבי, ונציגות העצמאים, כל אחד בגישה השמרנית שלו והגישה שבה הוא רוצה להביא שינוי, יצביע לאן שיותר נוח לנו. אני בחרתי את הבחירה שהכי רחוקה ממחוזות האופורטוניזם, בחירה קשה ומתאגרת אבל הרצון האמיתי הוא להתוות ערך בתוך הכנסת וכמה שיותר נציגים מהשטח זה דבר מבורך".