שלושה אחים, שחיים במשפחה השנייה בגודלה בעולם, חשפו כיצד נראים החיים במשפחה עם 150 אחים ו-27 אמהות. משתמש הטיקטוק, מרלין בלקמור בן ה-19, ואחיו וורן בן ה-21 ומורי, שגם הוא בן 19, הם בניו של ווינסטון בלקמור בן ה-64, המנהל את המשפחה הפוליגמית הגדולה ביותר בקנדה. כל שלושת האחים דואגים לשתף בעמודי הטיקטוק שלהם כיצד נראו חייהם כילדים. צפו בתמונות של משפחת בלקמור:

@merlins.life

My family pictures over the last few years. ##polygamy ##famof150 ##brothers ##sisters ##blackmore ##fyp ##foryoupage ##foryou

♬ Whatcha Say - Jason Derulo

בימים אלו, מרלין מתגורר בארה"ב, ולכן הוא הרגיש שסוף כל סוף הוא יכול להרגיש בנוח לשתף את חוויותיו ברשת. "רציתי לדבר על זה שנים ועכשיו אני במצב שאני יכול – העולם עומד לדעת". לדבריו של מרלין, משפחתו הייתה כל כך גדולה, עד כדי כך שכל האחים למדו בבית ספר משלהם, ובמקום לגור עם אמהותיהם, בני הנוער התגוררו כולם בבית נפרד. 

בית משפחת בלקמור (צילום: צילום מסך טיקטוק)
בית משפחת בלקמור (צילום: צילום מסך טיקטוק)

@merlins.life

Reply to @jojo....p The house I lived in. ##polygamy ##famof150 ##myhome ##fyp ##foryou ##foryoupage

♬ FEEL THE GROOVE - Queens Road, Fabian Graetz

כמו כן, כל ילד התייחס לאמו הביולוגית כאמא, כאשר שאר האמהות היו נקראות אמא ולאחר מכן צוין שמן הפרטי. בסרטון של וורן, הוא סיפר: " בדרך כלל היו שתי אמהות בבית, כאשר אחת בקומה העליונה והשנייה למטה". בנוסף לו, מורי סיפר כי 12 מתוך האחים שלו היו בני אותה שנת הלידה שלו, כאשר כולם נראים בשמות המתחילים באות M. 

@kayezer0

Part One of a series of questions. Want a question answered? Put it down below! ##excult ##exmo ##exmormon ##fyp ##foryou ##foryoupage

♬ Intro - The xx

@warrens.life

finding myself on YouTube 8 years later. ##fyp ##cult ##polygamy ##foryou

♬ Prisoner - Miley Cyrus

וורן, שחי בקנדה, סיפר כי הוא ומרלין הם אחים מאותו האם ובעצם הם החברים הכי טובים אחד של השני במשפחה. "במקום לשנוא זה את זה, כמו שהרבה אחים עושים, אנחנו בונים אחד את השני ועוזרים אחד לשני" , סיפר וורן. כמו כן, השלושה סיפרו כי בני המשפחה היו אחראים על גידול מרבית האוכל שלהם, כאשר הילדים מילאו את עבודות החקלאות בבית ושמרו על חלק מהתפוקה בצנצנות שיאכלו במועד מאוחר יותר. 

בימים אלו, כל שלושת האחים עזבו את הקהילה שפיתח אביהם, אך הם דואגים לשמור על מערכת יחסים טובה עם אחיהם. כמו כן, בשנת 2017, אביהם ווינסטון הואשם בעבירות של מערכות יחסים מרובות ונידון לשישה חודשי מעצר בית.