קבלו את חברת פסים, החברה הוותיקה והמובילה בתחום ריהוט הגן בארץ. אז מי אנחנו, למה שתבחרו בנו ואיך אנחנו הולכים לשדרג את הגינה שלכם? מתחילים.

פסים – מי אנחנו?

את חברת פסים הקימו אדיר צדף ואורי הראל בשנת 2006, עובד ומנהל את החברה עד עצם היום הזה. המטרה שלנו היא לייצר עבורכם את פתרונות הישיבה המעוצבים, הנוחים והנעימים ביותר שיש כיום בארץ, ואת זה אנו עושים כבר כמעט 15 שנה.

בתור חברה שחרטה על דגלה את דגל השירות ומציבה את הלקוח במרכז, אנו יכולים לומר בפה מלא שחברתנו היא החברה המובילה כיום לייצור ושיווק פינות ישיבה לבית ולגן.

פסים – כחול לבן חברים!

במיוחד בתקופה הזו, תקופת הקורונה שבה המשק נמצא בקשיים, מקומות עבודה רבים נסגרים ואנשים מאבדים את הפרנסה שלהם, אנחנו בפסים דואגים לעודד את הייצור המקומי, ייצור כחול לבן.

מעבר לעובדה שאנו מאמינים בתוצרת כחול לבן, אנו גאים לסייע לעובדים לשמור על מקומות העבודה שלהם ולכם, הלקוחות של פסים, יש חלק משמעותי בכך.

שולחן פיקניק (צילום: פסים ריהוט גן)
שולחן פיקניק (צילום: פסים ריהוט גן)

למה שתבחרו פסים?

ניסיון עשיר - יתרון משמעותי נוסף שיש לנו על פני המתחרים הוא הניסיון הרב בתחום. אין ספק שתחום ריהוט הגן תופס תאוצה בשנים האחרונות, ובתוך כך הופך לתחרותי מאד.

ריהוט איכותי - הניסון והידע שצברנו עם השנים, מאפשרים לנו לספק מוצרים איכותיים שמסייעים לנו להתמודד כראוי בשוק תחרותי כל כך.
אנו בפסים לא מתפשרים על האיכות ומספקים ללקוחות שלנו את מוצרים שמורכבים מחומרי הגלם האיכותיים ביותר שיש כיום בשוק.

מחירים לכל כיס – אחת המטרות המרכזיות שלנו היא להנגיש את ריהוט הגן האיכותי לכלל הלקוחות. לכן, אנו מציעים מוצרים במחירים שווים לכל כיס, אך עם זאת לא מוותרים בשום צורה על האיכות שלהם.

שירות, אחריות ואמינות – אנחנו מאמינים במוצרים שלנו, לכן אנו נוהגים לתת אחריות וגם לעמוד מאחוריה. על מוצרי העץ שלנו תקבלו לא פחות משנת אחריות מלאה.

קבלו את מוצרי הדגל שלנו

פינות זולה
אנו מציעים ללקוחות שלנו מגוון פינות ישיבה איכותיות במחירי מבצע מיוחדים וללא תחרות. פינות הזולה שלנו מתאימות לכל בית, בין אם מדובר בבית פרטי, גינה, חצר, מרפסת, צימרים, גני אירועים ועוד.

פינת זולה קלאסית – זו פינת הזולה הפופולארית והנמכרת ביותר שלנו, ולא בכדי. מדובר בפינת זולה שהגיעה אלינו היישר ממדבר סיני וארצות המזרח, מה שמבטיח שמדובר בזולה נוחה ומפנקת במיוחד.
את פינת הזולה הקלאסית ניתן לקבל במגוון ווריאציות, אך הסט הבסיסי שלה מגיע עם ספסל זולה זוגי, 2 ספסלים ליחיד ושולחן.

במידה ופינת הזולה נמצאת במקום חשוף לגשם, תוכלו לקפל את הספסלים בחורף בקלות ומבהירות ופשוט לאחסן אותם במקום בטוח עד הקיץ. זה הכל, כל שעליכם לעשות זה להוסיף לפינת הזולה שלכם מזרנים וכריות בצבע המתאים ואתם יכולים להתחיל להתפנק.

פינת זולה גבוהה – אם פינת הישיבה שלכם מיועדת עבור אנשים מבוגרים יותר, זו הפינה המתאימה לכם.
פינת הזולה הגבוהה היא למעשה שדרוג של הפינה הקלאסית, שכן היא בנויה בצורה מאסיבית, חזקה ומרשימה יותר. מכיוון שהיא גבוהה יותר, היא מתאימה למבוגרים שמתקשים לשבת על ספסלים נמוכים.

נדנדות עץ לגינה

אם אתם רוצים להעניק לגינה שלכם את הטאץ' המיוחד שלה, זה הזמן להזמין נדנדת גינה מעץ מלא. מעבר לשימוש הרגיל בגינה, הנדנדה תספק לכם מרחב ייעודי למשחקי שעשוע וחברה עם שאר בני המשפחה.

וכמו שאנו נוהגים בכל המוצרים שלנו, גם כאן אנחנו פשוט לא מתפשרים על האיכות. נדנדות הגינה שלנו מיוצרות מעץ מלא, מה שאומר שמדובר בנדנדות איכותיות וחזקות שעמידות בפני תנאי מזג האוויר של הארץ.

שולחנות פיקניק לכל מטרה

מכירים את שולחנות העץ הגדולים (שולחנו קק"ל) שמוצבים ביערות ובפארקים? כן, אותם השולחנות שאנו נוהגים לעשות עליהם פיקניק משפחתי? אז אנו בחברת פסים רוצים להביא לכם אותם היישר אל החצר שלכם.

אצלנו תוכלו לבחור מגוון סוגים של שולחנות פיקניק בעיצובים ובגדלים שונים. שולחנות גדולים לחצר, שולחנות ילדים, שולחנות מקורים עם גגון, שולחנות עם משענות גב ואפילו שולחנות מונגשים לנכים.

כמו כל המוצרים שלנו, גם שולחנות הפיקניק מיוצרים מעץ אורן פיני דרגה 5, עץ בעל עמידות יוצאת דופן בפני תנאי מזג האוויר ורמת גימור גבוהה ביותר.

את שולחן הפיקניק תוכלו להרכיב בעצמכם בקלות ובמהירות עם בני המשפחה ואם אתם חוששים שמדובר במשימה מורכבת מידי, פשוט כנסו לאתר שלנו, צפו בסרטון ההדרכה ותראו כמה זה פשוט.

שולחן פיקניק (צילום: פסים ריהוט גן)
שולחן פיקניק (צילום: פסים ריהוט גן)

קבלו את מוצרי הטקסטיל שלנו

מזרנים וכריות
אין ספק שמזרנים וכריות לפינת הזולה הם המוצר המשלים שישדרג לכם אותה ויהפוך אותה לפינה מפנקת של ממש. אצלנו תוכלו לבחור מגוון מזרנים וכריות בצבעים שונים, מזרן זולה זוגי, מזרן יחיד, כריות זולה בגדלים שונים ואפילו סטים מפנקים שכוללים גם כריות וגם מזרנים.

פופים מפנקים
תגידו, אתם באמת מתכוונים להמשיך ולשבת על הכיסא כשיש פוף מפנק בסביבה? כדאי לכם לחשוב שוב.
אנו בחברת פסים מציעים לכם מגוון סוגים של פופים בגדלים ובעיצובים שונים, פופים שיעניקו לכם את הרוגע המושלם ויאפשרו לכם להתכרבל עם משקה חם וספר טוב.

אצלנו תוכלו לרכוש פופים לבית, לחדר הילדים, לגינה, לבית הקפה, לצימר ולעסק. הפופים שלנו עשויים מחומרים איכותיים שעמידים בפני תנאי מזג האוויר ותתפלאו, תוכלו אפילו לרכוש פופים עם כיסוי שניתן להסרה וכיבוס.

ערסלים
אין כמו לחזור הביתה מיום עבודה ארוך ומעייף ולהיזרק על ערסל מפנק בגינה. בדיוק בשביל זה אנחנו מציעים לכם את מגוון הערסלים שלנו, רק כדי שאתם תוכלו להרגיש, ולו לרגע, שאתם נמצאים בחופשה פרטית.

אצלנו תוכלו לבחור מגוון ערסלים מתקדמים, כמו ערסל ביצה לגינה, ערסל הנג-אובר, ערסל זוגי, ערסל לתינוקות ועוד.

קפצו לאולם התצוגה שלנו

מעוניינים באחד מהמוצרים שלנו? אתם יותר ממוזמנים לקפוץ לאולם התצוגה שלנו, על מנת להרגיש אותם מקרוב ולהתרשם.

באולם התצוגה תוכלו לפגוש את האנשים שאמונים על מלאכת ייצור המוצרים ואפילו לראות בעיניים את תהליך הייצור, מחכים לכם.

קבלו מבצע חם עלינו!

רוצים לקבל מבצע חם על המוצרים שלנו? בואו לאולם התצוגה, הציגו לנו את הקישור לכתבה ותזכו בהנחה של 5% על המוצר שאותו אתם מעוניינים לרכוש.

בנוסף, לאור התקופה המורכבת, אנו מציעים לכם מגוון מבצעים נוספים על המוצרים שלנו. 15% הנחה על פינת הזולה הקלאסית, 11% הנחה על סט מזרנים וכריות מושלם, 20% הנחה על פינת אוכל לגינה ועוד עשרות מבצעים!

זהו, כל שנותר לכם הוא להיכנס לאתר של פסים, לבחור את המוצרים המתאימים ולשדרג את החצר שלכם. רוצים לקפוץ לאולם התצוגה? הקפה עלינו!

לפרטים נוספים, ייעוץ ורכישה נשמח לעמוד לרשותכם: 052-6663369
בקרו אותנו בעמוד הפייסבוק שלנו : https://www.facebook.com/passim.garden.furniture
בואו להתרשם ממגוון העבודות שלנו בעמוד האינסטגרם שלנו: https://www.instagram.com/passim.co.il/

כותב המאמר: אדיר צדף בעלים ומנכ"ל פסים ריהוט גן