סרטון טיקטוק, שפורסם בחודש פברואר האחרון, הפך לוויראלי בתקופה האחרונה וזכה למיליוני צפיות, במסגרתו צעירה תיעדה את הרגע בו היא תפסה על חם את בן זוגה עם המאהבת שלו. "הפתעה", צעקה הצעירה האמריקאית שזוהתה בשם אוליביה, לפני שהיא נכנסה אל תוך הבית שלה, שם היא מתגוררת יחד עם בן זוגה, וצילמה את השניים על הספה. צפו ברגע בו אוליביה תפסה את בן זוגה:

@dacatgal

Surprise bitches 😂😂😂 ##caughtcheating ##awkwardmoments ##slippin ##cheater ##savage

♬ original sound - Olivia K🌻

בתיעוד אפשר לראות את בן הזוג המופתע, שמתרומם בבהלה מהספה, בעוד המאהבת הבלונדינית שלו נשארה לשבת והסתכלה על הסיטואציה ההזויה אליה היא נקלעה. "עופו מהבית שלי", אמרה אוליביה לזוג הבוגדני בסרטון עליו כתבה: "תפסתי את בן זוגי מזה שש שנים בוגד בי בבית שלי". חלק 2 - אוליביה מתעמת עם בן זוגה:

@dacatgal

Part 2. My adrenaline was super high and I thought I sounded stupid... this was 9 months ago y’all ##cheater ##caughtcheating ##awkwardmoments

♬ original sound - Olivia K🌻

בסרטון ההמשך מהסיטואציה הביזארית, אפשר לראות את בן הזוג הבוגד יושב במבט מושפל על הספה בעוד אוליביה אמרה לו: "רוצה ללכת לגור איתה? כי אתה הולך לגור ברחוב ממש עכשיו". התיעוד בסרטון קצת מטושטש, ככל הנראה כיוון שאוליביה הייתה נסערת באותו הרגע. כמו כן, באחת התגובות היא הסבירה: "חבר'ה, זה היה במרץ 2019, נפרדתי ממנו באותו היום, הוא עבר דירה ואני רווקה. מקווה שזה עונה לכל השאלות שלכם". 

בתגובות על הסרטון הוויראלי, משתמשות האפליקציה הביעו את הזדהותן עם אוליביה הנבגדת וחלקן אף סיפרו את החוויות האישיות שלהן לאחר שתפסו על חם את בן זוגן עם המאהבת. אחת המשתמשות כתבה: הלוואי שהיה לי גם סרטון של הרגע בו תפסתי את חבר שלי בוגד", בעוד אחרת הוסיפה: "הייתי עושה את אותו הדבר, רק שאני הייתי מתחילה לבכות ומתרסקת לחתיכות".