אם יש דבר אחד מרכזי שהקורונה עשתה לנו מעבר לתחלואה הקשה, זה להשאיר אותנו בבית – מה שמוביל מן הסתם ליותר לכלוך ולהשקעה גדולה יותר מצדנו בתחזוקה ובניקיון. בעידן של רובוטים שואבים ושוטפים למיניהם, שכבודם במקומם מונח, מותג הניקיון האמריקאי BISSELL השיק בישראל מוצר הכרחי, בעיניי, לאלו בינינו האוהבים "לשלוט" על הניקיון: ה־CrossWave Cordless - שואב ושוטף אלחוטי, נוח לתפעול, ובעיקר קל מאוד לתחזוקה ומנקה בעוצמה וביעילות.

ה־CrossWave Cordless הינו שואב בעל יכולות טכנולוגיות מתקדמות, המשלבות שימוש במברשת מסתובבת ממונעת ורב־תכליתית ייחודית, לקרצוף, שטיפה, ייבוש ושאיבה של מים וסבון, תוך אפשרות לשאוב את הנוזלים ולקבל תוצאות ניקיון מעולות במגוון רחב של משטחים, כגון רצפה, פרקטים, שטיחים ועוד.

נתחיל קודם בעיצוב. המראה של השואב מאוד אסתטי (בחברה מכנים אותו הרולס רויס של השואבים, והוא מעוצב בהתאם). יש לכך חשיבות בעיקר מפני שהוא משתמש בעמדת עגינה להטענה, וזה לא מזיק שהוא לא מכער את הבית ויכול גם לשמש כסוג של סמל סטטוס.

המקומות שבהם השואב־שוטף הזה מצטיין הם ורסטיליות, נוחות וכמובן עוצמה. הוא מצויד בסוללת ליתיום־יון נטענת V36, המספיקה ל־30 דקות עבודה רציפה, עם זמן טעינה של כארבע שעות. כפי שניתן לצפות ממכשיר כזה, הוא יכול לנקות כל סוג של שטיח או משטחים, כולל רצפות לינוליאום, משטחי עץ ועוד.

כמו כן, העובדה שהוא אלחוטי וקל מאוד ונוח לנשיאה, תאפשר לכם לנוע איתו ללא מאמץ לכל פינה או חדר בבית. למכשיר יש כוח שאיבה של 100 AW, ולמי שתהה איך זה עובד עם בעלי חיים – סוף־סוף הצלחתי להיפטר מכל שרידי שערות החתולה שהתחפרו להם בשטיח. בכלל השואב לא התאמץ יותר מדי, ואתם אמורים להסתפק בסיבוב מהיר לכל אזור לניקיון מרבי, בטח ובטח כשמדובר בתחזוקה שוטפת של ניקיון הבית.

הטכנולוגיה שבה משתמש המכשיר היא מאוד מרשימה.המברשת המסתובבת, עם זרימת האוויר, שמרימה כל גרגיר אבק מהמשטח, וכאשר משתמשים בו לשטיפה - הוא מרסס נוזל ניקוי שמשחרר את הלכלוך ואז שואב אותו אל תא המים המלוכלכים. השואב משלב שני מכלים נפרדים, מכל למים נקיים וסבון ומכל למים מלוכלכים ופסולת, ובאופן כללי נוח מאוד לתחזוקה אישית, גם בגלל צורת השליפה הקלה של המכלים והעובדה שהוא תומך בניקוי עצמי אוטומטי.