המועמדת לראשות מפלגת העבודה ח"כ מרב מיכאלי שוחחה הבוקר (ראשון) עם גולן יוכפז וענת דוידוב בתוכניתם ב-103FM על הפריימריז בעבודה שמתקיימים היום ואמרה: "היום זה היום הגורלי של מפלגת העבודה - האם היא תמחק או שהיא תזכה בהתחלה חדשה".

מרב מיכאלי עם מפגינים על איחוד במרכז-שמאל לקראת הבחירות (צילום: הדגלים השחורים)

שלך?
"אין דברים כאלה, שום דבר לא מובן מאליו. שום דבר לא בכיס ולא ובטח מה גם שעמיר פרץ לא ויתר. הוא לא באמת ויתר יש מועמד שמקדם אותו".

כינית את אבי שקד כטייקון הימורים שנשלח כדי לחסל את מפלגת העבודה.
"אני לא יודעת מה הוא נשלח או לא, זה ברור ומובן מאליו שמפלגת העבודה זה יהיה סופה אם הוא ייבחר. זה לא עניין אייש יש מפלגה שהיום זה היום הגורלי שלה. האם היא תמחק או שהיא מתחילה התחלה חדשה, מחזירה את האמת לפוליטיקה את והחזון של מפלגת העבודה שנדרש למדינת ישראל. יש הרבה עבודה עד שהיא תוכל להיות אלטרנטיבה אמיתית".

זה לא קרה עד עכשיו.
"הרבה דברים לא קרו הרבה שנים עד שהם קרו. אם ממשיכים במאבק ונחושים מספיק זה יקרה. זה המקרה של מפלגת העבודה, אין לי ספק אבל בשביל זה חברות וחברי מפלגתה עבודה צריכים לצאת מהבית. אני מאמינה שיגיעו לקלפיות אני יודעת עד כמה אכפת לאנשים. לאנשים חשוב העריכם והחזון של המפלגה, אני באמת מאמינה שאנחנו יכולות ויכולים לעשות את זה".

מה קורה אם את נבחרת? את הולכת לישראלים? ללפיד? רצה לבד? מה קורה מבחינת המפלגה?
"זה לא נתון, זה לא גמור אבל אם ירצה ותרצה השם אני קודם כל מעמידה את מפלגת העבודה על הרגליים. נצטרך לעשות פריימריז לרשימה תוך שבוע".

אין לך זמן.
"זה יעבור את אחוז החסימה בצורה איתנה".

אם תרוצו לבד?
"לא אמרתי את זה, קודם כל לעשות פריימריז לרשימה שתהיה רשימה לכנסת לא שאני אקבע לפי טעמי האישי ומה שנוח לי".

זה לא ישקם אותה.
"אני אעשה את הדבר האחראי למיקסום כוחו של הגוש ולוודא שלא ילכו קולות לאיבוד, זה קצת מוקדם לדעת, אני עוד לא יכולה לדעת. באופן אמיתי עוד לא ניצחתי, ועוד אין לי מנדט כדי לדבר על הדברים האלה וזה מוקדם לדעת מה תהיה הקונסטלציה הנכונה. אבל אני מתחייבת לעשות את הדבר האחראי ככל שזה תלוי בי שלא יהיה אובדן קולות בגוש ונעשה את המקסימום למקסם את הכוח שלו. הקלפיות פתוחות מ-11:00 עד 19:00 אין הרבה זמן אבל בעיקרון עד 20:00 אמורות להיות תוצאות".