שני חשודים בהנחת רימון ההלם מול בית הוריו של הכדורגלן עומר אצילי נעצרו, כך הותר היום (ראשון) לפרסום. הרימון לא התפוצץ, לא היו נפגעים ולא נגרם נזק.

חקירת המשטרה בעניין נפתחה כבר לפני כשבועיים, עם קבלת תלונות בגין הטרדות, סחיטה באיומים ולבסוף כאמור, הנחת רימון הלם סמוך לבית הוריו של אצילי בחולון. האירוע אירע כאמור לפני כשבועיים, ברקע חתימתו של אצילי בקבוצת הכדורגל של מכבי חיפה. שני החשודים הם אוהדי הקבוצה, ולאחרונה רבים מהם מחו נגד החתמתו, בשל מעורבותו בפרשת קיום יחסי המין עם קטינות, בגינה עזב את קבוצת מכבי תל אביב.

החשודים הם תושבי ת"א ואשקלון בשנות ה-20 וה-30 לחייהם. בביתו של אחד העצורים תפסה המשטרה גם מאות גרם של חומר החשוד כסם מסוג מריחואנה. השניים הובאו לחקירה, ובכוונת המשטרה להביאם בהמשך היום גם לדיון בבית משפט השלום בת"א בבקשה להאריך את מעצרם.

במשטרה מתכוונים להביא את שני החשודים עוד היום לבית משפט השלום בתל אביב, שם יבקשו החוקרים מצח"מ איילון להאריך את מעצרם. במשטרה מייחסים להם עבירות של קשירת קשר לביצוע פשע, אחזקת חומר נפץ, סחיטה ואיומים.

לפני מספר ימים נעצר חשוד אחר בפרשה. קיימת היכרות מהעבר בין החשודים שנעצרו הבוקר לחשוד הראשון שנחקר בפרשה ושוחרר. מסתמן שלחשוד הראשון, לפחות בשלב זה, אין קשר או מעורבות להנחת רימון ההלם בפתח בית הוריו של אצילי.

עורך הדין כרמלי המייצג את אצילי מסר בתגובה: "אנחנו מלווים את התלונה מיומה הראשון והיינו בקשר רציף עם המשטרה לכל אורך החקירה, כבר בימים הראשונים הערכנו שהתיק יפוענח בזמן קצר וזאת לאור ראיות חזקות שנאספו. בימים הקרובים ייחשפו פרטים קשים מאוד על הקלות הבלתי נסבלת שבה הושגו ונוצלו אמל"ח כנגד הלקוחות שלי על מפתן ביתם תוך סיכון חיי אדם שלהם ושל אזרחים אחרים. אנו נמשיך ללוות את החקירה ולדרוש שימוצה הדין עם האחראים".