הרב מנחם מנדל משי זהב, אביו של יו"ר זק"א (זיהוי קורבנות אסון) יהודה משי זהב, נפטר ממחלה קשה ביום שישי, בסמוך לכניסת השבת. הרב הלך לעולמו מספר ימים לאחר פטירת רעייתו שרה זיסל ז"ל מנגיף הקורונה ופחות מחודש מפטירתו של בנו, משה ז"ל, ממחלה קשה. יהודה משי זהב סיפר הבוקר (ראשון) בראיון לגל"צ על תחושותיו הקשות.

"היו לאבא שלי סימפטומים של חוסר טעם במשך כמה ימים. עשינו בדיקה סרולוגית והרופאים אמרו שהקורונה השפיעה עליו. הוא לא קיבל חיסון. היינו 13 אחים ואחיות, אחד נפטר", סיפר משי זהב.

בהמשך סיפר על החינוך הקשוח שהוא ואחיו קיבלו מאביו בילדותם: "כל אחד מאיתנו קיבל סטירות מאבא. כשאבא הרביץ לנו זה לא בא משנאה, זה בא מאהבה. חוסך שבטו שונא בנו. אבא שלנו לימד אותנו להיות מעשיים ולהסתכל על כל מה שקורה בפרספקטיבה רחבה".

"אתה מנסה להבין מה ריבונו של עולם רוצה מאיתנו, וכל אחד לוקח את זה למקום אחר. ב-32 שנות פעילות זק"א ראיתי אנשים במצבים הכי קשים, אין יום שאני לא נוגע במוות, וכנראה שאלוהים רצה שאני ארגיש יותר. לא שלא הייתי בסדר, אלא שאחוש מה הם מרגישים", הוסיף.

בסיום דבריו התייחס משי זהב להפרת הנחיות הקורונה במגזר החרדי, ויצא נגד התופעה: "יש זלזול בחיי אדם. כשאתה מפר הנחיות אתה מזלזל בחיים של אחרים, אתה מדביק ומדבק וגורם למוות".