רזי ברקאי, מגיש ותיק בגלי צה"ל, התראיין הבוקר (ראשון) בתכניתם של קלמן ליבסקינד ואסף ליברמן בכאן רשת ב', והתייחס להודעת שר הביטחון בני גנץ על סגירת גל"צ. ברקאי סיפר כי מרבית הרמטכ"לים בשנים האחרונות התנגדו להמשך קיום התחנה, וטען כי ההחלטה הזו מסכנת את כל השידור הציבורי בישראל. כאשר נשאל למניע האפשרי להחלטה הסביר ברקאי: "יש כאן תחושה שהגיע זמנה של נקמה".

ברקאי הסביר בראיון כי רמטכ"לים רבים בשנים האחרונות ניסו לעצור את שידורי התחנה: "אני חושב שזה אמיתי (ההחלטה של גנץ), הוא מחזיק בדעה שהחזיק גם ברק שהיה שר ביטחון וגם גדי אייזנקוט. היחיד שהגן עלינו היה בוגי יעלו שחשב שגל"צ חשובה. כולם ניסו, אבל אני חושב שהפעם המצב הוא הרבה פחות טוב מכמה סיבות. אנחנו נילחם. יוצא רמטכ"ל מישיבת הממשלה, חיזבאללה על הראש שלו, סוריה על הראש שלו. ניגש אליו נגיד יובל שטייניץ, יובל כמשל, אומר לו כוכבי מה זה ההערות האלה של ברקאי כלפיי? זה לא מעניין אותו, אחרי כל ישיבת ממשלה ניגש אליו פוליטיקאי, מטריד אותו, והוא פשוט רוצה להוריד את הקוף הזה מגבו. בני גנץ מחזיק בדעה הזו שנים ארוכות".

ברקאי הזהיר ממגמה רחבה הרבה יותר ואמר: "העניין הוא לא גלי צה"ל, העניין הוא השידור הציבורי. אני חושב שבני גנץ אולי חשב שהתחנה הייתה אמורה להגן עליו, והוא לא מקבל את ההגנה הדרושה. והוא בסך הכול מיישם, בגלל לחץ של אביב כוכבי. אני לא רואה אותנו נסגרים בשבועות הקרובים, אבל בחודשים הבאים יהיה כאן מאבק גדול". 

זה חלק מתגובה על זה שלא גוננתם עליו? 
"זה חלק מזה שבשנתיים האחרונות, איך נאמר, חלקים בגל"צ, הוא פשוט מרגיש שכיסחו לו את הצורה. ולא רק לו, לכחול לבן בכלל, גם לגבי אשכנזי. ויש כאן תחושה שהגיעה זמנה של נקמה. אני חושב שזה צעד אומלל מבחינתו, שלא מוסיף לו שום נקודות".