ילדה בת 10 הביאה למותה הטרגי בעקבות אתגר טיקטוק ויראלי בשם "אתר הבלקאאוט". הטרנד המקוון, שאינו קשור לאפליקציה, מעודד את המשתמשים לחנוק את עצמם בדרך יצירתית עד שיאבדו את הכרתם. הילדה האיטלקייה, בשם אנטונלה, חנקה את עצמה באמצעות חגורה, ביום רביעי האחרון, וגרמה לכך שלא הצליחה לנשום, איבדה את הכרתה ומתה. 

את רגעיה האחרונים אנטונלה תיעדה בטלפון הנייד שלה, וטרם ידוע אם היא עשתה שידרה זאת בזמן אמת לצופים. אחותה, בת החמש, מצאה אותה מחוסרת הכרה בחדרה ומיד קראה להוריה, שלקחו אותה במהירות אל בית החולים בעיר פאלרמו, איטליה. הרופאים ניסו נואשות להציל את חייה של בת ה-10, שחוותה דום לב בעקבות קוצר הנשימה שגרמה לעצמה, אך זה היה מאוחר מידי והוכרז כי היא מתה מוות מוחי. 

טיקטוק (צילום: DENIS CHARLET/AFP via Getty Images)
טיקטוק (צילום: DENIS CHARLET/AFP via Getty Images)

הוריה האבלים של אנטונלה אמרו בתקשורת המקומית כי אחיותה סיפרו להם כי היא השתתפה באתגר רשת. "הבת שלי, אנטונלה הקטנה שלי מתה בגלל משחק קיצוני בטיקטוק, איך אני אוכל לקבל את זה?", אמר בבכי אביה, אנג'לו סיצומרו לערוץ החדשות La Republica. כמו כן, הוריה של אנטונלה אישרו לתרום את איבריה "כדי שילדים אחרים יוכלו לחיות בזכותה", לדבריה אביה. 

כמו כן, הפרקליטות בפלרמו פתחה בחקירה סביב מותה על מנת להבין אם גורם חיצוני לחץ עליה לבצע את האתגר והביא למותה. החוקרים לקחו את טלפון הנייד שלה בתקווה שיוכלו להוציא ממנו את התשובות. כמו כן, דובר אפליקציית הטיקטוק אמר בראיון לאתר Daily Star: "תנחומינו עם בני המשפחה וחבריה של אנטונלה. איננו מאפשרים תוכן שמעודד או מהלל התנהגות מסוכנת העלולה להוביל לפציעה, והצוותים שלנו פועלים ברצינות על מנת לזהות את התוכן האלים ולהסירו בהקדם".