נער בן 17, ללא מחלות רקע, אושפז בבית החולים ספרא לילדים בבית החולים שיבא, זאת יומיים בלבד לאחר שקיבל את המנה השנייה של החיסון נגד קורונה. בבית החולים עדכנו היום (ראשון) כי הנער הגיע למרכז הרפואי כשהוא סובל מכאבים בחזה. 

ההתדרדרות במצבו של הצעיר מגיעה יממה בלבד לאחר שהוחלט להרחיב את מבצע החיסונים, כך שתלמידי כיתות י"א-י"ב, בני 16 ומעלה, הצטרפו לשאר המתחסנים. קופות החולים כללית, מכבי ולאומית הודיעו שהחל מאמש יכולים בני הנוער לקבוע תור לחיסון. 

תלמידי התיכון מתבקשים להגיע למתחמי החיסונים בליווי הוריהם או בליווי אישור בכתוב בצירוף תעודת הזהות של אחד מההורים. ההחלטה לחסן את תלמידי התיכון מגיעה בשל הרצון להבטיח את קיומן התקין, ככל הניתן, של בחינות הבגרות.

מתחם לחיסוני קורונה (למצולמים אין קשר לנאמר בכתבה) (צילום: אבשלום ששוני)
מתחם לחיסוני קורונה (למצולמים אין קשר לנאמר בכתבה) (צילום: אבשלום ששוני)

משרד הבריאות עדכן כי עבור הכנסת תלמידי י"א-י"ב יוגדלו ההקצאות שיקבלו קופות החולים ב-150 אלף חיסונים למנה הראשונה בשבוע הקרוב, מתוך כ-250 אלף תלמידים הזכאים לחיסון בסך הכול.

בתוך כך, משרד הבריאות עדכן הבוקר כי 2,394 מאומתים אובחנו ביממה האחרונה, זאת לאחר ש-8% מתוך 30,832 הבדיקות שבוצעו אתמול היו חיוביות. סך החולים הפעילים עומד על 75,053, מתוכם 1,228 במצב קשה ו-316 מונשמים. אתמול נפטרו 44 חולים וסך הנפטרים הכולל עומד על 4,361.