לקראת ט”ו בשבט, ברשת "החמניה" מציעים מגוון מארזי פירות יבשים - ממגש פירות יבשים קלאסי ועד למארזים בהרכבה אישית. המארזים מצוינים כמארזי מתנה, אך גם למי שרוצה להרגיש את אווירת החג במשפחה הגרעינית. הם מתאימים למי שמחפש פתרון פשוט וקל שמגיע ארוז יפה, ובמחיר הוגן.

מחירים: 49־79 שקלים, להשיג באתר.


FRESH CONTROL, סדרת מרככי כביסה של "סוד" בשני ניחוחות, מגיעה עם טכנולוגיית בישום חדשנית לנטרול ריחות לא נעימים. הניחוחות Cool Fresh ו־Floral Crisp בעלי ריח מאוד דומיננטי וממכר, שנשאר על הבגדים לאורך זמן. על פי היצרן, המרככים עוזרים לנטרל ריחות רעים גם בעת פעילות גופנית, ואכן הבגדים שמרו על מידת ריח קלה לאחר אימון.

מחיר: 13.90 שקלים.

סוד מרכך כביסה מרוכז (צילום: הנקל חול)
סוד מרכך כביסה מרוכז (צילום: הנקל חול)

גלידת שטראוס משיקה את סדרת מגנום פיינטס שכוללת ארבעה טעמים, כולם מבוססי גלידת שמנת עם דיסק שוקולד ומעטפת שוקולדית בכל צדי ותחתית הגלידה. בין הטעמים: וניל קלאסיק - גלידת וניל עם שברי שוקולד חלב במעטפת שוקולד חלב; וניל שקדים - גלידת וניל עם שברי שוקולד חלב מעולה ושקדים מסוכרים במעטפת שוקולד חלב; וניל שוקולד לבן - גלידת וניל עם שברי שוקולד לבן מעולה במעטפת שוקולד לבן מעולה; ושוקולד לבן ועוגיות - גלידת שמנת עם ריפל בטעם עוגיות, שברי שוקולד לבן מעולה ופירורי עוגיות במעטפת שוקולד לבן מעולה. הגלידה החדשה של מגנום בדקה את הסבלנות שלנו, כי כמעט בלתי אפשרי “לפצח” אותה כשהיא יוצאת ישר מהמקפיא. לבסוף הצלחנו ליהנות מהטעם המוכר והאהוב. זו סדרה נהדרת עם טעמים מתונים יחסית, שמתחסלים במהירות.

מחיר: 20־25 שקלים.

סדרת הפיינטים של מגנום (צילום: סטודיו 0304)
סדרת הפיינטים של מגנום (צילום: סטודיו 0304)

מותג המים המוגזים הצרפתי Perrier משיק את Perrier & Juice – מים מוגזים בטעמי אננס־מנגו ואפרסק־דובדבן. הטעמים החדשים, המשלבים מיצי פירות, מגיעים במתיקות מעודנת וללא סימון אדום. דגמנו את טעם האפרסק־דובדבן, שהיה מרענן למדי. די דומה למים בטעמים, רק בגרסה המוגזת. ישתלב בעינינו נהדר בקוקטיילים.

מחיר: 70 שקלים למארז הכולל רביעיות של שני הטעמים וקשיות לצד מסיכה ממותגת עם פתח לשתייה בקשית, להשיג באתר BLEND.

מותג המים המוגזים הצרפתי Perrier משיק את Perrier & Juice  (צילום: יחצ)
מותג המים המוגזים הצרפתי Perrier משיק את Perrier & Juice (צילום: יחצ)


קוביות פיקסל לעיצוב הקיר של חברת PICABOOK - קוביות מודפסות הנדבקות לקיר בעזרת פסי דבק מיוחדים. התמונות מגיעות בגודל 20*20 על נייר פוטו מבריק, נצמדות לקיר בלחיצה וניתן להדביקן ולהסירן ללא קילוף הצבע מהקיר. התמונות מגיעות עם מסגרת בולטת, השומרת על הצילום. רעיון מדליק לעיצוב החדר או הסלון. את התמונות ניתן להעלות בקלות לאתר החברה ולבחור את צבע המסגרת. האספקה מהירה יחסית, בתוך ימים בודדים.

מחיר: החל מ־39 שקלים, להשיג באתר.

קוביות פיקסל לעיצוב הקיר של חברת PICABOOK (צילום: רפי קורן)
קוביות פיקסל לעיצוב הקיר של חברת PICABOOK (צילום: רפי קורן)

 

Retinol & Hyaluron Cell Fluid של חברת הקוסמטיקה השווייצרית juvena הוא תחליב לחות לפנים בניחוח תפוז בעל אפקט משולש, משלב רטינול וחומצה היאלורונית, ליצירת עור קורן, מוצק ועתיר בלחות. הנסיינית מספרת: “מרחתי את התחליב במשך שבועיים (בוקר וערב), וכבר בימים הראשונים הבחנתי בשינוי של העור, שהפך נעים יותר למגע ולא מיובש. הקמטוטים לא נעלמו, אך יש תחושה שהעור חיוני יותר וממוצק”.

מחיר: 269 שקלים.

תחליב לחות לפנים בניחוח תפוז בעל אפקט משולש (צילום: יחצ)
תחליב לחות לפנים בניחוח תפוז בעל אפקט משולש (צילום: יחצ)

"מסקרה כפרה" מבית מותג האיפור ALINE COHEN היא מסקרה בגוון שחור ובעלת פורמולה ייחודית עם סיבים שגורמים להארכת הריסים הטבעיים ומעניקים נפח. המסקרה נתנה הרגשה סטנדרטית לחלוטין, הדגישה את הריסים, אך לא האריכה אותם. המברשת מאוד נוחה לאחיזה ולעבודה, ולא נוצרו גושים של צבע על הריסים. מסקרה טובה, אך לא יוצאת דופן בהשוואה למסקרות האחרות בשוק.

מחיר: 119 שקלים, להשיג ברשת Be מבית שופרסל.

''מסקרה כפרה'' מבית מותג האיפור ALINE COHEN (צילום: יחצ)
''מסקרה כפרה'' מבית מותג האיפור ALINE COHEN (צילום: יחצ)


APPLE OF SODOM של מותג הטיפוח AHAVA, היא סדרה המטפלת בהחלקת קמטים ובהוספת נפח לתווי הפנים, עכשיו היא מתרחבת עם שני מוצרים חדשים: פילינג אנזימטי לפנים וקרם לטיפול בקו השפתיים. המוצרים מכילים תמצית של תפוח סדום - צמח מדברי רעיל הגדל בסביבת ים המלח. בדקנו את LIP LINE SMOOTHING TREATMENT - קרם שאמור לטפל בקמטים הקטנים באזור השפתיים ולמנוע את הופעתם. השתמשנו לפי הוראות היצרן, בוקר וערב, תוך מתן דגש על אזורים עם יותר קמטוטים. לצערנו, הקמטוטים לא נעלמו, אך הורגשה גמישות של העור מסביב לשפתיים. בפילינג
ENZYME FACIAL PEEL פשוט התאהבנו. הפילינג, שמבוסס על אנזימי פרי שמקורם באננס, בפפאיה, בדלעת וברימון, מסיר ביעילות תאים מתים בלי לגרום לגירוי בעור. הוא מותיר את העור רך ונעים למגע.

מחיר: קרם לשפתיים: 169 שקלים, פילינג: 269 שקלים.

סדרת Apple Of Sodom של AHAVA נועדה להחלקת קמטים והוספת נפח (צילום: טל אזולאי)
סדרת Apple Of Sodom של AHAVA נועדה להחלקת קמטים והוספת נפח (צילום: טל אזולאי)