חברת סלקום וכאן חתמו היום (שני) על הסכם שיתוף, בו תציג הראשונה פודקאסטים מטעם "כאן הסכתים" למנויי הטלוויזיה שלה. בין התכניות שיעלו לפלטפורמה, הם "חיות כיס", "היסטוריה לילדים", "המעבדה", "שער", "עוד יום" ו"ראש מלא סיפורים".

הפודקאסטים הפכו בשנים האחרונות לתוכן מבוקש ונצרך על ידי לא מעט אנשים. לפי סקר של יפעת מדיה תקשורת, עלה כי 30 אחוזים מהאוכלוסייה בגילאי 18 עד 55 מאזינים לפודקאסטים דרך קבע. 80 אחוזים שומעים את ההסכתים באמצעות המובייל, ובעירק בזמן הנסיעה, פעילות ספורטיבית וניקוי הבית.

הילי חורב, מנהלת התוכן של סלקום tv אמרה בתגובה להסכם: "הפודקאסטים המוצלחים של רשת 'עושים היסטוריה' שהשקנו בחודשים האחרונים זוכים להצלחה עצומה, אין לי ספק שגם ההסכתים האיכותיים של כאן, שנודעים באיכותם ובהרחבת הדעת, יהוו עוגן מרכזי בהאזנה של הצופים ויזכו לפופולריות רבה. זוהי עבורנו הזדמנות מעולה להנגיש מדיום ייחודי זה, המחליף הלכה למעשה את הרדיו, לצופי ומשתמשי סלקום tv, כך שהפודקאסט יהפוך למדיה זמינה במרכז הבידור הביתי. אנו נמשיך לתת הצעות ערך איכותיות וחדשניות לצופינו, כיעד מרכזי".

הילי חורב, מנהלת התוכן של סלקום tv (צילום: ערן לוי)
הילי חורב, מנהלת התוכן של סלקום tv (צילום: ערן לוי)

לי-אור אברבך, סמנכ"ל חטיבת הרדיו של כאן התייחס גם הוא ואמר: "ההסכתים המצוינים של 'כאן' שברו שיאי האזנה בשנה החולפת והוכתרו פעם אחר פעם כהסכתים הטובים בישראל. במסגרת המגמה, לפיה התוכן של תאגיד השידור הציבור צריך להגיע אל הקהל הישראלי באשר הוא נמצא - בבית, בנסיעה או בספורט יחידני - משמח להיות נוכחים גם על פלטפורמת הטלוויזיה של סלקום ולהעשיר אותה. אני מזמין את כל מי שלא נחשף עדיין להסכתים שלנו להצטרף לחוויית האזנה מחכימה, מרגשת ומעוררת השראה".