אחרי השבעתו של נשיא ארה"ב ה-46 וכניסתו לבית הלבן, הגיע גם תורם של הכלבים הראשונים, שנכנסו אמש אל בית הנשיא, וכבר נראה כי הם לגמרי מרגישים בבית. בתיעוד שפרסם הבית הלבן, ניתן היה לראות את הכלבים רצים על הדשא בחופשיות בחלקה הדרומית של הבית, כאשר סביבם השומרים והמאבטחים של המקום. צפו בתיעוד של הכלבים הראשונים בבית הלבן:

הגעתם של הכלבים, צ'אמפ ומייג'ור מסמנת את חזרתה של מסורת ארוכת שנים – חברים על ארבע באחוזה הנשיאותית. הנשיא היוצא, דונלד טראמפ, היה הנשיא הראשון מאז שנות ה-60 שלא חלק את הבית הלבן עם כלב או חתול, או כל חיית מחמד אחרת, כמו למשל דביבון שהחזיק הנשיא קלווין קולידג' בשנות ה-20. האזינו לכלבים של ביידן נובחים ברקע:

מייג'ור, כלב מסוג רועה גרמני, יהיה כלב ההצלה הראשון שחי אי פעם בבית הלבן, אחרי שאומץ בידי ביידן בשנת 2018 מהעמותה ההומאנית. כמו כן, על פי מרכז ההצלה בדלאוור, מייג'ור היה חלק מהמלטה של כלבים שהגיעו אל העמותה אחרי שננטשו. כלבם השני של ביידן הוא צ'אמפ, שנקנה על ידו בשנת 2008 כמתנה לאשתו, ג'יל, וקיבל את שמו מנכדותיו של הנשיא המכהן.

הכלב צ'אמפ נכנס לבית הלבן (צילום: רויטרס)
הכלב צ'אמפ נכנס לבית הלבן (צילום: רויטרס)

ג'יל ביידן והכלב צ'אמפ (צילום: רויטרס)
ג'יל ביידן והכלב צ'אמפ (צילום: רויטרס)

צ'אמפ ומייג'ור הפכו לחלק בלתי נפרד ממשפחת ביידן וממסע הבחירות של הנשיא הנבחר. שני הכלבים הופיעו לאורך כל הדרך בעמודי הרשתות החברתיות של ביידן ואף כיכבו לצידו בסרטוני הקמפיין שערך לפני שנבחר. עכשיו, אחרי ארבע שנים בהן לא נשמעו נביחות ברחבי הבית הלבן, ביידן מתרגש להחזיר את החברים על ארבע אל משכן הנשיא. כמו כן, לפני כהונתו של הנשיא לשעבר, דונאלד טראמפ, הנשיא ברק אובמה החזיק שני כלבי מים פורטוגזיים. לקודמו, ג'ורג' בוש היה כלב מסוג טרייר סקוטי ולביל קלינטון היה גולדן רטריבר בשם באדי.